Aviseringar
Rensa alla

åsnejävel !!!


Ämnesstartare

 Suckisar Blir såååå trött att man måste börja med att ta sig nånstans med en åsnehäst jäkla i red dead redemption. Den går så segt

b


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

 Ok visst jag är lättroad men underhåller mig med att sno ett pojkvasker på 10 års snabba häst gång på gång. Skrattar så hela huset skakar när han skriker och svär med sin ljusa röst i micken. Måste sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha finns det åsnar i spelet?? Tkr hästen e så jävla seg när man visslar efter den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Hahaha finns det åsnar i spelet?? Tkr hästen e så jävla seg när man visslar efter den

Hahahha jaa så seg därför är det lättare att sno andras 🙂 Menar i onlinespelet hehe då börjar man med en åsna men med tiden får man bättre och bättre pollar. gnäGgggg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hahahha jaa så seg därför är det lättare att sno andras 🙂 Menar i onlinespelet hehe då börjar man med en åsna men med tiden får man bättre och bättre pollar. gnäGgggg

Dator lr xbox live? ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång klättrade alla upp för ett jättehögt berg och det var supersvårt att ta sig upp. Alla ba yaaay were finally here... så puttade jag ner dem. De dogde. HAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Dator lr xbox live? ?

ps3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
 Suckisar Blir såååå trött att man måste börja med att ta sig nånstans med en åsnehäst jäkla i red dead redemption. Den går så segtb

Hahahaha jusste är inte det nåt uppdrag eller är det multiplayer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Multiplayer 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskade det spelet! Online var sådär men minns när jag spelade ut det och det första ja tänkte "fan vilket bra spel"

Kommer ju en uppföljare det här året eller nästa hörde jag 🙂


   
SvaraCitera