Aviseringar
Rensa alla

asos


Ämnesstartare

någon som har beställt från asos? beställa nyzz grejer osv men läste folks åsikter och många verkar inte ha fått sina grejer + kundtjänsten iggar dem

 

va e eran erfarenheter >:((((


   
Citera
Ämnesstartare

har inga erfarenheter själv men hört några där de krånglar med att få sin leverans med mera Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar bara vara en massa krångel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
har inga erfarenheter själv men hört några där de krånglar med att få sin leverans med mera Ledsen

guuud nej, beställde mycket grejer, och fick inte för mig att googla förräns efteråt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det är en seriös och känd sida, hur kan man göra så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: men det är en seriös och känd sida, hur kan man göra så

men de kanske bara är folk som haft otur! upplever ofta att man mer lyssnar på de som klagar än de som ger positiv respons när de gäller sånt, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

men de kanske bara är folk som haft otur! upplever ofta att man mer lyssnar på de som klagar än de som ger positiv respons när de gäller sånt, typ.

mm sett 12 dåliga åsikter av kanske 700, men m tanke på min otur i övrigt så kmr jag vara en av dem

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

mm sett 12 dåliga åsikter av kanske 700, men m tanke på min otur i övrigt så kmr jag vara en av dem

 

får hålla tummarna då! jag har haft krångel med nelly, chicy och hm så är nog ganska vanligt med krångel ändå. leveranser som inte kommer eller återbetalningar som tar evigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

får hålla tummarna då! jag har haft krångel med nelly, chicy och hm så är nog ganska vanligt med krångel ändå. leveranser som inte kommer eller återbetalningar som tar evigheter.

enda sidan jag är nöjd med är nelly, och de är så fruktansvärt dyyyyyra. ughh

de lite billigare sidorna ska alltid fucka hit och dit, beställde t.ex ett par byxor från hm, de såg att vara 10storlekar större än det som står på lappen och det kom efter 3 veckor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beställde ofta från asos förr och det har aldrig varit några problem. Fått allt i tid också Tumme upp

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick lite konstiga storlekar en gång men ah det var nog mitt eget fel Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

enda sidan jag är nöjd med är nelly, och de är så fruktansvärt dyyyyyra. ughh

de lite billigare sidorna ska alltid fucka hit och dit, beställde t.ex ett par byxor från hm, de såg att vara 10storlekar större än det som står på lappen och det kom efter 3 veckor

Ibland så har det dröjt flera veckor innan jag fått min leverans av nelly för att de helt plötsligt märkt att de inte finns i lager med mera. brukar handla lite på deras rea och så. 
Members.com är en bra sida ibland, men då är leveransen oftast på två veckor.
Ja, alltså hm's storlekar kan vara helt konstigt, deras plagg kan ofta vara snesydda och liknande. Men de är ju inte så dyra varor heller i för sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
Beställde ofta från asos förr och det har aldrig varit några problem. Fått allt i tid också Tumme upp

LedsenHjärta

wiee! efter hur lång tid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

wiee! efter hur lång tid?

de minns jag inte det var nog 3 år sedan jag beställde något Rodnar men .. 3-5 dagar? 

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar

Fasiken:

de minns jag inte det var nog 3 år sedan jag beställde något Rodnar men .. 3-5 dagar? 

LedsenHjärta

okok bra FNIZz


   
SvaraCitera