Aviseringar
Rensa alla

aspergernatti


Ämnesstartare

en ny storbloggerska är på uppgång, hon heter aspergernatti, och natti from hell.
natti gillar inte fula människor eller att bli tagen på. natti gillar att provocera på allmän plats och spela in youtubevideor när hon kan se sig själv i kameran.

vad tycker ni om natti?
många människor blir väldigt upprörda. Dom skriver väldigt elaka saker till henne. hon verkar inte ha några fans.

natti tar lektioner i skådespeleri. är natti en skådespelerska?
jag är mycket nyfiken.


   
Citera
höna

har ej fattat om hon är seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

natti tar lektioner i skådespeleri.

Då har hon mycket kvar. Hon känns som... något väldigt väldigt väldigt VÄLDIGT b ur Hipp Hipp. Som om hon försöker vara rolig, men har väldigt långt tills hon faktiskt lyckas vara det. Verkar även vara extremt stel. Känns lite som att hon... typ... failar på att faila, eller nåt.

Är i alla fall intrycket jag får av dessa två klipp.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon var tråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Då har hon mycket kvar.

tycker du det är uppenbart att hon fejkar sin internetperson? du är ganska ensam om att vara så övertygad enligt pålitlig granskning av kommentarer mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att du uppfattar henne som "stel" är antagligen för att hon har ganska aspergertypisk mimik och röst. om hon fejkar detta också är hon grym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söt tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

tycker du det är uppenbart att hon fejkar sin internetperson?

Jag vet inte om hon fejkar eller ej. Tittade bara på dom två klippen för mer orkar jag inte titta på. Att blanda in ordet "hata" är att ta i på tok för mycket. Men ja, jag tycker att det känns ansträngt och krystat, stelt. Jag vet inte om hon failar på att fejka sin internetperson, eller om hon bara failar. Men det jag sett på dom två videoklippen tycker jag att hon är dålig. Det allra första klippet i ditt inlägg känns jättefejk. Det där stela, krystade och (över)ansträngda är mest vad jag känner för video 2.

Artie:

om hon fejkar detta också är hon grym.

Är inte så jätteförtjust i att narra något som aspergers på det sättet om hon nu fejkar, så nej, jag håller inte med om att hon är "grym", eller ja, kanske inte på det sätt du menar, om du nu menar på det sätt jag tror att du menar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

jag håller inte med om att hon är "grym", eller ja, kanske inte på det sätt du menar, om du nu menar på det sätt jag tror att du menar.

.. jag menar att hon är en duktig skådis vad annars skulle jag mena. i att det är kul att narra asperger, "grymt"? hallåå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är ju på låtsas hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elle kanske inte allt
kan inte avgöra detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

jag menar att hon är en duktig skådis vad annars skulle jag mena

Jo, men du kunde också ha menat att hon är grym som i "cruel", det var det andra alternativet[crazy]

ennie:

hon är ju på låtsas hahahaha

Jag kände det, även om två videos var för lite för att veta säkert. Men det kändes som bortkastad tid att börja titta o leta om hon är på låtsas eller inte[crazy]

Dessutom vill jag se när prickarna på min soffa skiftar från rosa till gula. Borde ske vilken sekund som helst nu...

[love]


   
SvaraCitera

Älskar att hon tror att hon är snygg. Får tjockisvibbar av henne, pics någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fett snygg iaf


   
SvaraCitera