Aviseringar
Rensa alla

Aspergers?


Ämnesstartare

Idag har jag fått reda på att jag förutom är psykotisk, har aspergers syndrom. Är fortfarande lite hum..eh chockad..trodde inte jag skulle få den diagnosen. Muu. Någon mer här med aspergers kanske? :>


   
Citera
Ämnesstartare

En som gick i min klass i grundskolan hade det. Men det finns ju hur mycket olika typer och grader av det som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asbergers är ingen riktig sjukdom [no-no] Många som har asbergers är roligare och trevligare än de som inte har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Asbergers är ingen riktig sjukdom [no-no] Många som har asbergers är roligare och trevligare än de som inte har det.

Ja barbie är rolig. [smile]


   
SvaraCitera

en kille på ett kollo hade det. han typ gick berserk om man sa att en salamander är en ödla. han slogsönder allt i sin väg :S


   
SvaraCitera

[surprised] Mario har det. [smile]


   
SvaraCitera

heather från top model hade det [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BarbieOnCrack:

Någon mer här med aspergers kanske? :>

yay??? ja

BarbieOnCrack:

Ja barbie är rolig. [smile]

lol

XMinGrönaLampaÄrDödX:

[surprised] Mario har det. [smile]

Han äger!


   
SvaraCitera

BarbieOnCrack:

Någon mer här med aspergers kanske?

Jag har.

Mina psykologer kissade nästan på sig av upphetsning, då det inte är så vanligt att tjejer får den diagnosen. [rolleyes]

Sen gick jag på en fritidsgård för asperger-barn och blev utsatt för ett peddo [y]


   
SvaraCitera

Jag. Har haft diagnosen sen jag var typ... nio.


   
SvaraCitera

Bajwa:

Han äger!

Ja, det gör han sannerligen. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, det är väl ganska ovanligt att tjejer får en sån diagnos? Eller iaf mer ovanligt än att killar får det har jag för mig? Läste också någonstans att tjejer med asperger ofta har fler och allvarligare "symptom"(låter fel?) än den genomsnittlige aspergaren [surprised]


   
SvaraCitera

vad innebär det då ? är inte det typ att man har svårt för sociala grejer osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

vad innebär det då ? är inte det typ att man har svårt för sociala grejer osv.

http://www.google.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mUU. [crazy]


   
SvaraCitera