Aviseringar
Rensa alla

asså..


Ämnesstartare

ursäkta men VAD FAN är detta?

Image


   
Citera

Läskigt. Caroline.


   
SvaraCitera

Det där kan väl inte vara på riktigt?! [chocked]


   
SvaraCitera

såg den före dig!!½!
såg den typ 2oo6[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

en skulptur


   
SvaraCitera

Konst.


   
SvaraCitera

Det är min gamla SO-lärarinna. Hennes pappa var hunduppfödare [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

en skulptur

Trådlös:

Konst.

må så vara
jag äcklas fortfarande


   
SvaraCitera

Din mamma.


   
SvaraCitera

Hänskapt:

konstnären vill säkert bara säga att man inte ska äta kött, men i det här fallet kan han/hon dra åt helvete för det där djuret finns inte

[bigsmile]
Jag uppfattade det också så. Man försöker få "grejen" att likna en människa för att man ska tänka "neej vill inte äta mig själv, feel!!" och en hund för att man ska tänka "naaw, inte kan jag äta djur, hunden är ju människans bästa vän". = man tar upp djurens värde genom att försöka få den att likna något som vi värderar högt, dvs oss själva och djur som hundar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niceandkindperson:

Din mamma.

fuck off ditt jävla böghorluder


   
SvaraCitera

Hänskapt:

fuck off ditt jävla böghorluder

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

[bigsmile]
Jag uppfattade det också så. Man försöker få "grejen" att likna en människa för att man ska tänka "neej vill inte äta mig själv, feel!!" och en hund för att man ska tänka "naaw, inte kan jag äta djur, de är våra vänner" .

alltså, vissa människor är ju helt dumma i huvudet som inte intuitivt har förstått att vi är djur... men å andra sidan är andra och mindre komplicerade organismer också mindre medvetna och hela det där så det är ju mer rätt att döda "djur" än att döda människor, speciellt med tanke på att man dödar djur för att kunna ge liv åt något annat... det djur man dödar har dessutom redan förstört andra organismer till sin egen vinning

btw så är "konstverket" riktigt vidrigt och jag antar att konstnären också är det


   
SvaraCitera

Hänskapt:

fuck off ditt jävla böghorluder

Anmäld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niceandkindperson:

Din mamma.

Anmäld.


   
SvaraCitera