Aviseringar
Rensa alla

asså..


[cry]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

Anmäld.

För?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niceandkindperson:

För?

kränkande kommentar i sitt sammanhang, arrogans, otrevligt uppförande
du är en idiot, det märks tydligt
sluta fjanta


   
SvaraCitera

Hänskapt:

men å andra sidan är andra och mindre komplicerade organismer också mindre medvetna och hela det där så det är ju mer rätt att döda "djur" än att döda människor, speciellt med tanke på att man dödar djur för att kunna ge liv åt något annat

Jag håller inte med. Människan kan överleva på en vegetarisk kost idag, men dödar inte djur för sin överlevnad längre. Därför är det inte rätt att döda någon/något.

Hänskapt:

det djur man dödar har dessutom redan förstört andra organismer till sin egen vinning

Men det behöver människan inte göra, tillskillnad från alla andra djurarter.


   
SvaraCitera

Hänskapt:

kränkande kommentar i sitt sammanhang, arrogans, otrevligt uppförande
du är en idiot, det märks tydligt
sluta fjanta

Naww, did I make the baby cry?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådlös:

Jag håller inte med. Människan kan överleva på en vegetarisk kost idag, men dödar inte djur för sin överlevnad längre.

visst går det att överleva på vegetarisk kost, men det är lite kämpigare (förneka ej)
men vad är det du inte håller med om? att det är mer okej att döda "djur" än människor? [confused]

Trådlös:

Men det behöver människan inte göra, tillskillnad från alla andra djurarter.

andra djurarter kan säkert också "bli vegetarianer" men de blir inte det för de vill inte... ingen kan säga till en katt att det är fel att käka fåglar, när det finns torrfoder (typ)
och egentligen behöver människan också kött så som man säger om t.ex. katter men vissa envisas med att försöka utesluta kött, och sålänge de trivs med det så är det ju bra för något djur någonstans kanske slipper dö någongång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niceandkindperson:

Naww, did I make the baby cry?

du har inget till ditt försvar; du har redan bevisat att du är en nolla som inte kan tänka på vettigare saker än att försöka framstå som tuff
gå ut ur tråden och sluta vara OT plz


   
SvaraCitera

Hahah omg! Skrattade högt för mig själv...sen blev jag lite rädd...det måste vara kebabviruset!


   
SvaraCitera

Hänskapt:

du har inget till ditt försvar; du har redan bevisat att du är en nolla som inte kan tänka på vettigare saker än att försöka framstå som tuff
gå ut ur tråden och sluta vara OT plz

Tråden ligger i Klotter så jag får vara hur OT jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niceandkindperson:

Tråden ligger i Klotter så jag får vara hur OT jag vill.

mm, men du förstör för alla med din aura av idioti och letargi


   
SvaraCitera

Hänskapt:

mm, men du förstör för alla med din aura av idioti och letargi

Bara du som klagat hittills.


   
SvaraCitera

ungarna är söta. vill ha en sådan, den som ligger längst till vänster vill jag ha [love]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

visst går det att överleva på vegetarisk kost, men det är lite kämpigare (förneka ej)
men vad är det du inte håller med om? att det är mer okej att döda "djur" än människor?

Det handlar om vana, är man van att äta kött och älskar kött så är det självklart kämpigt att sluta med det.
Du sa att det är mer rätt att döda djur, det håller jag inte med om. Det är lika fel (för människor) att döda djur som människor.

Hänskapt:

andra djurarter kan säkert också "bli vegetarianer" men de blir inte det för de vill inte...

Villka djur är lika smarta som människan så de kan välja, och förstå att de kan överleva utan kött? De dödar väl på instinkt? Medan vi gör det medvetet och med vilja och kunskap.
Folk som har katter kan ju iofs sätta dem i vegetarisk kost? men jag vet inget om vad katter behöver lr inte[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niceandkindperson:

Bara du som klagat hittills.

betyder det att du är frisk i planeten? nej


   
SvaraCitera

vill gå ot med att inflika att jag också tycker Niceandkindperson verkar idiotisk


   
SvaraCitera