Aviseringar
Rensa alla

asså dagens ungdomar..


Ämnesstartare

asså ni vet alla som är födda 00-01 asså dem tror att dem verkligen är något typ dricker o röker cigg snälla önska jag va född 97 eller nåt vad ska jag göra så jag inte blir som dem? visst jag kom,er också dricka öl men de blir när jag fyller 18!


   
Citera
b1son

önska också att ja va född 97


   
SvaraCitera

ja tacka vet jag de födda 74


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, oj vad mycket jag uppenbarligen håller på med! Utan att ens själv ha märkt det. 


   
SvaraCitera

Det går över, som för alla andra. Tills dess behöver du nog inte oroa dig för vad andra håller på med. När jag var liten kändes det också skithäftigt att röka cigg och dricka sprit, nu känner man mest medlidande med alla 16-17-åringar som känner sig manade att börja röka. :/

Rökandet går väl iofs nedåt senast jag kollade. Folk har väl börjat haja att det är ungefär som att bära hatt – coolt i Mad Men men kanske inte så häftigt i verkligheten. Party


   
SvaraCitera

vonKissekatt: ja tacka vet jag de födda 74

1874?


   
SvaraCitera

My dreams are her:

1874?

de med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

79orna är änna härliga va, är d ej?? 

Tumme upp


   
SvaraCitera

Denna mentalitet har funnits i alla tider. Alla tror vi att det inte finns något hopp om mänskligheten för de som är några år yngre. Men vet ni vad? Alla växer vi upp (med undantag, givetvis). 

Fokusera på hur du själv är som person och fundera inte på hur andra är så går vi mot en bättre värld 🙂

P.S. Ditt språk TS.. Det har sina brister Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså asså vi vet, ungdomar liksom dah. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Dagens ungdom" du är väl fullt medveten om att du också tillhör den gruppen?
00 och 01: or är 16 och 15.  Det har alltid varit många i just den åldern som dricker och röker. Inte bara dagens 15-16:åringar. Alla 95,96,97:or jag känner och pratat med testade dricka och röka runt 12 år så man kan nästan säga att dom var värre.

Vaddå hur jag inte blir som dom?! Drick och rök inte så har du uppnåt det du påstår. Jesus Christ behöver du veta hur man håller sig borta från alkohol? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört någonstans att 95orna var värst.. Alltså nationellt. Stämmer det? 


   
SvaraCitera

S3ON:
Har hört någonstans att 95orna var värst.. Alltså nationellt. Stämmer det? 

nja , 50/50 skulle jag säga . 94or är de mest störda . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I WAS BORN IN THE USA 


   
SvaraCitera

gla för att va 95a 


   
SvaraCitera