Aviseringar
Rensa alla

Assassin's Creed - sämsta spelet någonsin?


Ämnesstartare

Köpte Assassin's Creed nyss som är rätt populärt. Men det suger ju apa. Dötrist spel. Någon som håller med?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ettan är inte jättebra, men tvåan och framförallt brotherhood är mycket, mycket bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU ÄR EN DÖTRIST APA!

Och antar att det är helt ok. Personligen orkade jag dock aldrig spela det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Någon som håller med?

Motivera gärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Motivera gärna.

Kan skriva minst en A4 om hur kasst och frustrerande det är. Men orkar ej.

Budolicious:

Ettan är inte jättebra, men tvåan och framförallt brotherhood är mycket, mycket bättre

Är det värt att köpa tvåan eller trean om man inte gillade ettan? Fattar man något av storyn etc?


   
SvaraCitera

Tyckte det var bra. Vissa grejer som kunde förbättrats. Men inge större fel å varken det eller 2an.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Är det värt att köpa tvåan eller trean om man inte gillade ettan? Fattar man något av storyn etc?

Du kan ju läsa storyn på wiki : >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte inte det var precis roligt, uppföljarna är stört mycket roligare. Men sämsta spelet någonsin? - absolut inte, inte ens i närheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är förbannad för att jag spenderade pengar på det. Därför kallar jag spelet det sämsta någonsin [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluppe:

Kan skriva minst en A4 om hur kasst och frustrerande det är. Men orkar ej.

Ok. Bra diskussionsvärde i tråden då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BF3 i vinter! Håll i er! [party]


   
SvaraCitera

ettan va kul när det kom... mest för att det va lite unikt. tvåan tyckte jag sög. Brotherhood är nog ett av de bästa spelen jag spelat 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte spelat klart ettan ännu 😛 inte orkat och inte haft tid + att det är väldigt upprepande. Men sämsta spelet, knappast, det är riktigt bra men tvåan och trean ska tydligen vara bättre 🙂


   
SvaraCitera

AC 1 är jävligt dåligt enligt mig. Mest p.g.a att det är så extremt enformigt. Gå hit - döda honom - repeat until game is complete. Har dock inte spelat 2an eller Brotherhood ännu.


   
SvaraCitera

AC är inte det sämsta spelet någonsin, men definitivt enformigt så som ni säger. Själv hade jag kul med det så länge det varade.

1293478307778.jpg


   
SvaraCitera