Aviseringar
Rensa alla

assassins creed


Ämnesstartare

de tycker min kompis ja ska köpa men ja tycker de ser smått dåligt ut, tex hoppa 50 meter ner o landa i en höhög o bara ställa sig upp o gå vidare, sen gömma sig i en buske som är gles så vakter borde se allt osv, va tycker ni om spelet?


   
Citera
Ämnesetiketter

Om du enbart är ute efter realism finns bättre alternativ


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Om du enbart är ute efter realism finns bättre alternativ

yep i gues men inte ute efter de men när han spelar ser ja bara massa fail sen är de nog inte min typ av spel heller så skiter i de


   
SvaraCitera

handendärnissen:
de tycker min kompis ja ska köpa men ja tycker de ser smått dåligt ut, tex hoppa 50 meter ner o landa i en höhög o bara ställa sig upp o gå vidare, sen gömma sig i en buske som är gles så vakter borde se allt osv, va tycker ni om spelet?

Jag tycker att assassins creed är en utav de bästa spelserierna som finns, speciellt spelen ac 2, och ac 4: black flag, de är bara så sjukt bra.

Det du pratar om är "leap of faith" alltså "ödessprång", så namnet säger väl tillräckligt.

Men ja, vissa saker är overkliga.

Men jag tycker värkligen att du borde testa det. Jag själv kör syndicate nuGlad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Jag tycker att assassins creed är en utav de bästa spelserierna som finns, speciellt spelen ac 2, och ac 4: black flag, de är bara så sjukt bra.

Det du pratar om är "leap of faith" alltså "ödessprång", så namnet säger väl tillräckligt.

Men ja, vissa saker är overkliga.

Men jag tycker värkligen att du borde testa det. Jag själv kör syndicate nuGlad 

på så vis Glad tröttnat på o prova nya spel dock.. ska köpa nya dirt när de kommer ut vet ja iaf, krig/gta rally/bilspel är lite mer min genre Glad 


   
SvaraCitera
Berit

trodde det hette asians creed


   
SvaraCitera