Aviseringar
Rensa alla

Astrologi - Victorias barn föds den 1:a mars, kl 10.52, bara några timmar efter skottdagen!


Ämnesstartare

Pickaboo:

Förjäkla skönt att kunna reservera sig så...

Personligen har jag inte reserverat mig, finns ingen anledning till det, med tanke på att ALLA prognosmetoder jag använt mig av vid uträkningarna är SAMSTÄMMIGA, dvs att förlossningen sker omkring den tid jag här förutsagt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

för att dom levde för riktigt riktigt länge sedan därför trodde dom på det och nej dom gjorde inga astrologiska förutsägelser.

Nu är du verkligen ute och cyklar! [no-no]

http://www.skyscript.co.uk/galast.html
http://www.skyscript.co.uk/kepler2.html
http://www.skyscript.co.uk/brahe.html

OK? [y]

Tillhör ju allmänbildningen att känna till detta...

Får man inte längre lära sig nånting av vikt i dagens svenska skola? [sad]


   
SvaraCitera

Okej, hoppas mest på att ungen kommer när som helst utom på din gissning. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Okej, hoppas mest på att ungen kommer när som helst utom på din gissning.

Varför hoppas du att jag har fel i mina efterforskningar? [confused]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Varför hoppas du att jag har fel i mina efterforskningar? [confused]

Kul. [smile]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

OK? [y]

nej det är trams!


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Kommentar?

Nämn en gång det han hjälpt mänskligheten. Nämn en gång de har sagt att "imorgon kommer det bli jordbävning i pakistan klockan 12" och det faktiskt blivit så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej det är trams!

Varför skulle Galileo, Kepler och Tycho Brahe ha ödslat sin tid på trams? [shake][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Nämn en gång det han hjälpt mänskligheten. Nämn en gång de har sagt att "imorgon kommer det bli jordbävning i pakistan klockan 12" och det faktiskt blivit så.

Så du menar att det bara ska finnas god karma och ingen dålig karma?

Du kanske har missat att vi lever på DÖDENS PLANET, där det finns både god och dålig karma, och där man inte kan få bort det dåliga karmat så länge som det finns själar som skapar dålig karma!

Logiskt, eller hur?

Vill du slippa karma, så rekommenderar jag dig att satsa på att ta dig tillbaka till den eviga andliga världen!

Deal? [y]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Varför hoppas du att jag har fel i mina efterforskningar?

Kanske så att du tar ett steg tillbaka från dina i längden kanske osunda övertygelser.. och tänker efter.


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Varför skulle Galileo, Kepler och Tycho Brahe ha ödslat sin tid på trams? [shake][confused]

Det är tack vare dem det inte räknas som vetenskap. Det var vid Kepler den vetenskapliga astronomin och den pseudovetenskapliga astrologin tog skilda vägar..

Jag vet inte varför jag matar dig.. [tired]


   
SvaraCitera

Semi:

Dödsguden: eftersom varje minut som diffar från den reella födelsetiden, kan orsaka ett räknefel på flera dygn för den stackars astrolog som primärt går efter Ascendentens position.

Bra säkerhetsnät! Om din uträkning inte stämmer så är det helt enkelt inte ditt fel, fiffigt!


   
SvaraCitera

Dödsguden:

D

Jag måste fråga.
Dödsguden, blev du infödd i Hare krishna eller är det självvalt ? Finns det någon chans att vi kan få dig att tänka lite vettigt eller är du alltför hjärntvättad?


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Så du menar att det bara ska finnas god karma och ingen dålig karma?

Svara på min fråga, när har de lyckats förutspå något korrekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

Det är tack vare dem det inte räknas som vetenskap.

Så vad var det de gjorde, så att vägarna skildes åt?

Du är väl medveten om att astrologin är det äldre syskonet till astronomin? [cool]


   
SvaraCitera