Aviseringar
Rensa alla

Astrologisk förutsägelse – Prins Charles blir Kung den 12 september 2015 !!! Läs resonemanget här...


Ämnesstartare

Prins Charles bestigning av Kungatronen är en så mycket större händelse, en världshändelse, än födseln av Victorias unge (hon sägs åter vara på smällen), och är därmed mycket enklare att avkoda astrologiskt!

Detta är i allra högsta grad ödesbundet! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sak som jag tror jag glömt nämna är att frun Camillas horoskop harmonierar extremt bra med 11 september 2015, då hon är inne i sin Venus-Månen-Jupiter-Merkurius Vimshottari Dasha-period, och just dessa fyra planeter har extremt många positiva yogas tillsammans (exempelvis så är hennes Venus och Månen tillsammans i samma hus i alla horoskop ) i både grundhoroskopet Rasi och sub-horoskopen!

Slutsats?

Ja, hertiginnan av Cornwall, Camilla, blir DROTTNING på fredag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NÅGRA SISTA FRÅGOR SÅ HÄR PÅ SLUTTAMPEN?


   
SvaraCitera

Dödsguden:
NÅGRA SISTA FRÅGOR SÅ HÄR PÅ SLUTTAMPEN?

Låt föreställa att scenariot ej kommer att inträffa. Var i den heliga beräkningen kan det ha gått snett?


   
SvaraCitera

Hur många planeter måste jag få på mitt karmakonto innan jag kan supa skallen av mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Låt föreställa att scenariot ej kommer att inträffa. Var i den heliga beräkningen kan det ha gått snett?

Min icke allvetande kunskap kring den astrologiska vetenskapen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:
Hur många planeter måste jag få på mitt karmakonto innan jag kan supa skallen av mig?

Inte en enda, då du kan bestämma dig för vansinnet med din gudagivna fria vilja...


   
SvaraCitera

Dödsguden: Inte en enda, då du kan bestämma dig för vansinnet med din gudagivna fria vilja...

det går inget bra för din förutsägelse... lite som någon förutsägelse

och om hon meddelar att hon abdikerar hinner inte Charles bli kung idag ändå 🙂


   
SvaraCitera

Dödsguden: Soltecken-astrologi är mycket primitivt, då det enbart tar hänsyn till solens placering...

Ascendentens och Månens placering är mycket mer personligt och individuellt än Solens placering.

Flummig förutsägelse?

Jag baserar den ju på Vimshottari Dasha, vilket är allt annat än nonsens!

Hmmm... du ifrågasatte mitt påstånde...

tänkaren: Nu förnekar jag på intet sätt att allt som rör astrologi är nonsens dvs om man enbart ser på soltecknen så är ex en tvilling helt annorlunda i sitt sätt än ex en skorpion men att därför göra sådana flummiga förutsägelser som tråden handlar om är däremot rent nonsens.

...vilket bara bevisar att jag hade rätt och du och Vimshottari Dasha hade fel.  Mycket glad

Kommentar? Eller är det dags att stänga igen butiken nu? Skadeglädje


   
SvaraCitera

Det blev tyvärr inte så mycket kung av Charles idag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KOMMENTAR:

Failade nog för att jag la alldeles för stor vikt vid att rekordet slogs alldeles kring dagarna som jag först trott händelsen ske, efter att jag fick nys om det, strax efter publiceringen. Därav att jag även bytte datum från 12 september till 11 september. Därmed blev jag efter det alldeles besatt av att det måste vara rätt, ville inte vika mig en tum, men ack så jag bedrog mig…

Nu med facit i hand så ser jag att jag tog alldeles för liten vikt vid transiterna, för i december-januari kommer Jupiter-transiten bli stationär på Charles sekundärprogressiva Ascendent (extremt kraftfullt) och likaså Rahu på samma Ascendent. Detta innebär att jag får leta efter det korrekta datumet för Kungatiteln någon gång under dessa två månader. Troligast december 2015.

Det riktigt intressanta är att det kommer vara exakt samma fyra planeter aktiva i Vimshottari Dasha-perioden, Jupiter-Saturnus-Merkurius-Venus (jag är alltså på rätt spår), MEN, bara med skillnaden att Merkurius och Venus byter plats, dvs det kommer råda Jupiter-Saturnus-Venus-Merkurius (Saturnus är faktiskt mer intim i hans horoskop med Venus än med Merkurius), och den perioden kommer vara aktiv i Charles liv under Juni 2016, så det verkar som det är då han kommer krönas.

Återkommer i ämnet ganska snart med mer tillförlitliga datum för BÅDE Kungatiteln OCH Kröningen

Bägge kommer alltså ske inom den närmaste tiden!


   
SvaraCitera

Vill också lära mig astrologi. Bara för att dra till med sånthär på förfester.


   
SvaraCitera

ja, ändrar man sig tillräckligt ofta kommer man förr eller senare att ha ungefär rätt


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

En fråga; har du någonsin haft rätt? 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Förutom att ev räkna ut när folk fyller år typ...


   
SvaraCitera