Aviseringar
Rensa alla

AT på Concerta..??


Ämnesstartare

Tjo, tog igår runt 70 mg Concerta med en polare för att fördriva tiden lite. Tiden gick satansfullt fort, väldigt kul haha. Kunde inte sitta still o rörde på mina händer hela tiden. Men efter ca 6 timmar så fick jag typ värsta AT'n tror jag.

Fick yrsel, svaga hallisar (vita prickar blinkade typ)
Hjärtklappning och deprimerad. Orkade inget alls. Tiden gick VÄLDIGT sakta, AT'n varade i ungefär 2 timmar.

Var det AT'n eller? Vill bara veta :D, Och ja, 70mg Concerta räcker för mig, väger bara 45 kg ^^


   
Citera
Ämnesstartare

hahahahaha.
hahahahahaha.
...
hahahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, d va ju skitkul ?[confused]


   
SvaraCitera

Hahahaha, var det inte du som gjorde en tråd för ett tag sedan där du postade en bild på dig själv och frågade om du var snygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

Hahahaha, var det inte du som gjorde en tråd för ett tag sedan där du postade en bild på dig själv och frågade om du var snygg?

Han var heroinist i en månad också!


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Han var heroinist i en månad också!

Jävlar. Gangsta_whigger_boy_P15!


   
SvaraCitera

den killen vet hur man partajar,concerta fest FTW [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

Jävlar. Gangsta_whigger_boy_P15!

Minst sagt!


   
SvaraCitera

Jag som trodde att Concerta hade prolongerad effekt, alltså att endygnsdosen utsöndrades jättelångsamt över 24 timmar.
Oj.
o_O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Jag som trodde att Concerta hade prolongerad effekt, alltså att endygnsdosen utsöndrades jättelångsamt över 24 timmar.
Oj.
o_O

Om det är Depoteffekt ja. Inte annars.


   
SvaraCitera

Det kan inte ha varit just Concerta då, för Concerta finns bara i depotberedning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Det kan inte ha varit just Concerta då, för Concerta finns bara i depotberedning.

Snälla, nej det var inte Concerta, verkligen inte!

Det stod inte Alza 36 heller på dom, sök på alza på FASS så får du se, jävla fucktard!

Om det nu bara finns i depotgrejjs, varför hölll bara "ruset" i ungefär 7 timmar? Andra vanliga depoteffekter brukar vara runt 12 timmar. T ex Medikinet.


   
SvaraCitera

Men dammit, vilken rolig reaktion. Du SADE ju Concerta... Hahahahaha!


   
SvaraCitera

[badgrin][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera