Aviseringar
Rensa alla

Atarax


Ämnesstartare

Jag stod då i kö för att käka när jag upptäkte att någon människa tappat en liten karta med piller.
Så jag sätter lite diskret foten över så inga andra ser och plockar sedan lite diskret upp den.

Det står att dom är ångestdämpande när man söker på google. Vad tror ni kan hända om man tar dessa utan att ha ångest ? något spännande ?


   
Citera

Om du är så dum och käkar upp dom så hoppas jag det händer något dåligt.


   
SvaraCitera

Ingenting, dom är skitsvaga. Den innehåller ingen drog om du tror det, bara antihistaminer.


   
SvaraCitera

Sydwas:

Vad tror ni kan hända om man tar dessa utan att ha ångest ? något spännande ?

Spännande, knappast. Atarax är från början en allergimedicin som tex används för klåda, den gör även att man blir dåsig/lite avslagen, vilket är bra för att lugna ångest.
Det enda som händer är att du blir trött o lugn, om du tar många så somnar du. Vissa använder dem för att ha lättare att somna in.
Inget farligt kan hända och de är inte beroendeframkallande/starka lr något.


   
SvaraCitera

Elakt att du inte gav tillbaka den, du kanske är orsaken till en människa nu sitter hemma kallsvettandes och skriker av ångestplågor [sad]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Elakt att du inte gav tillbaka den, du kanske är orsaken till en människa nu sitter hemma kallsvettandes och skriker av ångestplågor


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Elakt att du inte gav tillbaka den, du kanske är orsaken till en människa nu sitter hemma kallsvettandes och skriker av ångestplågor [sad]


   
SvaraCitera

Människan är en patetisk varelse.


   
SvaraCitera

Sydwas:

Vad tror ni kan hända om man tar dessa utan att ha ångest ? något spännande ?

Inte ett jävla skit. Möjligen blir du lite sömnig.


   
SvaraCitera

inget speciellt händer, brukar ta dom när jag har huvud eller mensverk, då de hjälper bättre än random shit.


   
SvaraCitera

ingenting de är väldigt svaga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värsta starka pillzen asså


   
SvaraCitera

Typ inget. Dom är svaga. Men om du aldrig tagit sånt förr lär du vilja ha mer sen. Så akta dig.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera