Aviseringar
Rensa alla

Ateister, vad skulle ni godta som bevis för Gud...?


Ämnesstartare

.
Ja, detta är frågan som jag vill att alla ateister svarar på...

Ni ropar hela tiden efter bevis för Gud....men skulle ni överhuvudtaget godta någonting, med tanke på att ni redan bestämt er för att vår evige Skapare inte finns?

vad skulle ni godta som bevis för Gud...?ad skulle ni godta som bevis för Gud...?

VAD SÄGER NI, ATEISTER? [cool]

(Jag bloggar på Aftonbladet om Gud, välkomna att utmana mig där, länken dit står härunder... )


   
Citera

stort att blogga för aftonbladet [cool]


   
SvaraCitera

Önskar jag vore analfabet.


   
SvaraCitera

Du är ingen forskare! [tard][mad]


   
SvaraCitera

Finns ju inte ett enda jävla bevis hittills.

Bara patetiska människor som du som tror på böcker.
Tror säkert att Harry Potter kan trolla på riktigt också


   
SvaraCitera

fysiska bevis.
nu finns det inte ett enda bevisa på att den sagofiguren finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du är ingen forskare!

Varför skulle jag inte vara det? [confused]


   
SvaraCitera

Om gud plockade upp mig från marken och sa "sha ja e gud lixz"


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Tror säkert att Harry Potter kan trolla på riktigt också

Men han finns på riktigt iaf? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Finns ju inte ett enda jävla bevis hittills.

Vad skulle du godta som bevis för Gud? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

fysiska bevis.

Du verkar ha missat att Gud inte är fängslad i någon materiell kropp, som vi själar är här i den materiella världen!

I den andliga dimensionen har man inte förgängliga fysiska kroppar, utan där består kropparna till 100% av den medvetna levande andliga energin, det som är essensen av oss själar! [y]

Du tror ju på sagoberättelserna kring Big Bluff och emolutionen utan att ha några som helst bevis...

Om du kan tro på dessa vansinniga hokuspokus-teorier utan bevis, varför inte då på något så uppenbart som Gud, vår evige Skapare?

Hmm... [cool]


   
SvaraCitera

Dödsguden:

Vad skulle du godta som bevis för Gud? [cool]

Han får väl visa sig... han kan tydligen trolla då ska han göra om min ford till en porsche


   
SvaraCitera

haha vilket skitsnack[bigsmile]
om nått finns så ska det bevisas fysiskt annars finns det inte, gud är inget annat en ett hjärnspöke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Han får väl visa sig...

Har du gjort dig förtjänt av att få personlig audiens hos universums konung, Gud?

När du knappast kan vänta dig att få personlig audiens ens hos sveriges kung, varför då tro att det skulle vara lättare att få audiens hos Gud, hela universums Konung?

Vad har du för andliga meriter, som kan få Gud att brinna av iver att hälsa på dig?

Gud visar sig inte för trolösa ateister! [no-no]


   
SvaraCitera

skulle vara 1000000gr lättare att träffa kungen då han faktiskt finns, gör inte gud.


   
SvaraCitera