Aviseringar
Rensa alla

Återkommande drömmar


Ämnesstartare

Har du några sådana? Berätta om dem här så skall jag säga dig vad de betyder.
Var inte blyga ty jag har i princip tystnadsplikt.

(Fakturan kommer i slutet av månaden så oroa dig inte nu!)

. qatyxdt


   
Citera
mynona

Jag har ofta drömt om hundar som biter fast i mina händer och vägrar släppa taget, och om jag ber andra om hjälp så ignoreras det - ibland är det annat än hundar, men oftast är det hundar. En annan återkommande dröm är att jag aldrig kan stänga och låsa dörrar helt hur mycket jag än försöker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har återkommande teman, ett som inte varit helt aktivt de senaste åren och handlar om en plats som (oftast) förstörs

Och ett annat där jag råkar gå på fel tåg när jag skall resa, förr drömde jag alltid att jag hoppade ur i farten, numer åker jag med och hamnar på en plats jag inte kan ta mig ifrån.
Symboliken är inte subtil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Jag har ofta drömt om hundar som biter fast i mina händer och vägrar släppa taget, och om jag ber andra om hjälp så ignoreras det - ibland är det annat än hundar, men oftast är det hundar. En annan återkommande dröm är att jag aldrig kan stänga och låsa dörrar helt hur mycket jag än försöker

Du är rädd att göra fel och fastna i något dåligt och känner ofta att din privata sfär blir inkräktad på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Har återkommande teman, ett som inte varit helt aktivt de senaste åren och handlar om en plats som (oftast) förstörs

Och ett annat där jag råkar gå på fel tåg när jag skall resa, förr drömde jag alltid att jag hoppade ur i farten, numer åker jag med och hamnar på en plats jag inte kan ta mig ifrån.
Symboliken är inte subtil

Du är otrygg där du är och känner att du tappar kontrollen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Du är otrygg där du är och känner att du tappar kontrollen

japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

damn i'm good

min då. jag drömmer ofta att jag bor med min pappa i en liten lägenhet och min morsa kommer och ska bo där fastän ingen av oss vill det men ingen kan stoppa henne så tar hon över allt och jag känner att jag sviker mig själv som umgås med henne.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Brukar drömma att jag vaknar upp blind. rätt onice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga återkommande just nu men drömmer väldigt mycket om Namibia men det är olika drömmar.
Har haft  många återkommande drömmar förut som har varit riktigt jobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Brukar drömma att jag vaknar upp blind. rätt onice.

ovisshet inför framtiden kanske


   
SvaraCitera
reben

åker hiss jätteofta

elr e i stora lagerlokaler, ställen där jag är vilse

elr att d lutande golv

dessa e återkommande mardrömmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
åker hiss jätteofta

elr e i stora lagerlokaler, ställen där jag är vilse

elr att d lutande golv

dessa e återkommande mardrömmar

saker i ditt liv förändras ofta och du behöver hjälp i din obalans men ber ej om den


   
SvaraCitera
reben

isola:

saker i ditt liv förändras ofta och du behöver hjälp i din obalans men ber ej om den

mkt bra analys =)


   
SvaraCitera
b1son

drömmer alltid 1 sammelsurium om vad ja varit med om under dagen?!?!?!?!1!!!! +asmkt deja vu i alla drömmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

återkommande mardröm att jag flyger och planet går sönder och det känns som att jag faller, brukar vakna 


   
SvaraCitera