Aviseringar
Rensa alla

Återställd efter p-piller


Ämnesstartare

Några som har erfarenhet av att sluta med p-piller? När blir man återställd psykiskt? Fick ni mens direkt? 

Insåg att jag måste sluta efter att ha gråtit i 2 timmar pga... min pojkvän är borta i några dagar och att jag har slut på mat. Vad som helst kan trigga mig.. har varit  sjukt känslig sen jag började äta dem, Så nu tänkte jag att jag slutar så fort kartan är slut men orkar inte vänta så länge på att må bra igen. Ledsen


   
Citera
mens
 mens

Jag hade nog slutat ta dem på en gång och tagit kontakt med hen som skrev ut dem för att diskutera en annan sort eller annat pmedel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Jag hade nog slutat ta dem på en gång och tagit kontakt med hen som skrev ut dem för att diskutera en annan sort eller annat pmedel

Ja jag bad om att få byta nen måste äta i 6 mån innan jag får enligt bm. Vill inte ha några spontana blödningar så får väl äta klart kartan o må dåligt på kvällarna. Eugh 


   
SvaraCitera
mens
 mens

kakakaka:

Ja jag bad om att få byta nen måste äta i 6 mån innan jag får enligt bm. Vill inte ha några spontana blödningar så får väl äta klart kartan o må dåligt på kvällarna. Eugh 

jo det kan ju bli bättre men blir det inte det så hade jag nog inte fortsatt pina mig i flera månader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad händer om du bara struntar i att ta dem då?


   
SvaraCitera
torg1

För några kompisar kom mensen tillbaka direkt för andra så tog de ett tag innan de blev stabilt igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha. Men varför började du ta p-piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske inte beror på p-pillrena utan på att du haft mycket oskyddat sex på sistone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har han sprutat mycket i dig på sistone? Kanske är det det beror på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Ja jag bad om att få byta nen måste äta i 6 mån innan jag får enligt bm. Vill inte ha några spontana blödningar så får väl äta klart kartan o må dåligt på kvällarna. Eugh 

Säg åt dem att de är ena jävla kiostmongon som kan köra upp en kaktus i röven, och sedan fixa pessar eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller om du verkligen vill köra hormoner så kanske du kan stå upp för dig och säga att du vill testa p-ring. Ang hur lång tid det tar har jag för mig att andra sagt några veckor till en månad, men det beror nog mycket på hur länge man käkat och hur man är funtad osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stoppa valfriheten:

Säg åt dem att de är ena jävla kiostmongon som kan köra upp en kaktus i röven, och sedan fixa pessar eller något

Skadeglädje fixar d!!! Men jag har tjatat om att byta men de ba du måste prova längre!!!! Jag vet inte om jag faktiskt mår ok med dom nu eller om jag har vant mig.  Dilemma 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Jag vet inte om jag faktiskt mår ok med dom nu eller om jag har vant mig.

Du kan ju försök skriva upp när du mår bajs i kalendern så du kommer ihåg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Skadeglädje fixar d!!! Men jag har tjatat om att byta men de ba du måste prova längre!!!! Jag vet inte om jag faktiskt mår ok med dom nu eller om jag har vant mig. Dilemma 🙁

Men du vill inte gå över till att använda kondom då?  Slipper äta dessa piller.


   
SvaraCitera