Aviseringar
Rensa alla

Återträff med exet...


Ämnesstartare

Hej!

Okej, ni måste hjälpa mig här. Jag har ett ex. Vi gjorde slut för mer än ett år sedan, efter det blev jag olyckligt kär i honom. Han träffade en annan. Jag började stalka honom rejält och försökte förstöra för dem, försökte manipulera honom till att komma tillbaks. De var tillsammans ett tag, sedan träffade han ännu en ny tjej.

När det tagit slut med tjej nr 2 hade jag precis också haft ett rebound. Vi träffades igen, han verkade inte ha glömt mig. Jag tänke "Äntligen!", men i sista stund sade han "Det går inte...".

Nu har det gått flera månader. Jag har tänkt på honom vartenda dag, gråtit ibland. Men jag har också vuxit otroligt mycket under den tiden jag varit utan honom.

Grejen är att; snart ska vi träffas igen. Det var hans förslag och jag vet inte hur jag ska reagera, hur jag ska bete mig. Det slutade dramatiskt sist, och jag tror att han vill vara vänner bara. Men... Om jag skulle göra nåt; hur ska jag få honom att tycka om mig igen (utan att verka desperat eller kär!!!) ?

Nåt knep? [rolleyes]


   
Citera

Alltså. Jag skulle tro att det är rätt kört med tanke på att du redan har försökt att förstöra för honom innan och ert förhållande kanske inte kommer att bli det mest hälsosammaste, om det någonsin skulle bli så.

Han gjorde väl slut med dig av en anledning och har därefter sedan sagt att det inte går.

Jag kan säga att jag känner igen mig i ditt beteende och det bästa du kan göra är att spela cool, ignorera och inte ringa eller smsa så fort du har fått kontakten med honom igen. Var den oåtkomliga.

Helst borde du träffa andra människor för att inse att du kan leva bättre med en annan människa.


   
SvaraCitera

mitt tips: träffa honom ej


   
SvaraCitera

träffa honom inte


   
SvaraCitera

gå inte


   
SvaraCitera

hatar sånthär :(.

OliviaMontague:

text

berätta gärna sen vad du gjorde o hur du kände. useful for me to know


   
SvaraCitera

har aldrig fattat det där med återträffar med ex. hålla på och småmesa liksom. [zzz]


   
SvaraCitera

OliviaMontague:

Nåt knep?

Vet bara ETT knep som verkligen fungerar:
steg.
1. köp en häst.
2. mata bara hästen på lördagar, ta bilder på hästen varje vecka och mms'a dom till ditt ex med dolt nummer.
3. efter att ha gjort ovanstående under en period på drygt 11 månader så skriver du ett anonymt brev till honnom där du säger att han kan rädda hästen som nu är så svag och klen att den knappt kan röra sig. Eftersom han är en riktig djurvän så kommer han för att hämta hästen.
När han nu kommer fram till mötesplatsen så står du där med din finaste kläning och ser lite små busig ut.
Han kommer nu vara din för alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

träffa honom ej

Anarkandi:

träffa honom inte

OF 5:

gå inte

Läs ovanstående...


   
SvaraCitera

gå dit och slampa för honom som en normal tjej skull[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsätter ALDRIG någonsin att hålla kontakten eller träffa personer som du tidigare har haft ett kärleksförhållande med.


   
SvaraCitera

gå inte. försök glömma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkar rätt korkat.. men prova, och berätta om det gick sedan [y]


   
SvaraCitera

llooll:

Fortsätter ALDRIG någonsin att hålla kontakten eller träffa personer som du tidigare har haft ett kärleksförhållande med.

Amen, även om det känns jävligt lockande.

Jag är en hycklare då jag inte hade lyssnat på det men när jag är unbiased så ser jag lättare hur sant det är.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera