Aviseringar
Rensa alla

Att ändra storlek på inläggstextfönstret


Ämnesstartare

Jag kan tänka mig att en användbar storlekt för de med netbook/små skärmar skulle ha nytta av att kunna förminska denna ruta jag skriver i just nu.


   
Citera
Ämnesstartare

Hjälper det dig med meningsuppbyggnader så... kör i vind


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad] ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din netbook måste ha upplösning 640x480 eller något åt det hållet för att rutans storlek ska innebära problem. Var har du fått tag i en sådan dvärg?


   
SvaraCitera

KID_IS_BACK:

Din netbook måste ha upplösning 640x480 eller något åt det hållet för att rutans storlek ska innebära problem. Var har du fått tag i en sådan dvärg?

Det går inte att lägga in en resize i um++?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Det går inte att lägga in en resize i um++?

Jo, det vore nog inte särskilt svårt, i vart fall inte om det bara rör sig om en switch i stil med stor/liten, men jag ser inte varför det skulle behövas. Kan någon visa med en screenshot eller liknande varför en sån funktion behövs?


   
SvaraCitera

Klistra in detta å adressrutan å klicka på enter

Du ändrar mått på height å width innanför '

javascript:document.getElementById('message').style.width='300px';void 0;

[zzz]


   
SvaraCitera

KID_IS_BACK:

Jo, det vore nog inte särskilt svårt, i vart fall inte om det bara rör sig om en switch i stil med stor/liten, men jag ser inte varför det skulle behövas. Kan någon visa med en screenshot eller liknande varför en sån funktion behövs?

Jag har inte en aning, men ts har tydligen problem. Blir hans sak att posta, om han känner för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera