Aviseringar
Rensa alla

Att anstränga sig och försöka få en normal dygnsrytm


Ämnesstartare

Inte. Sova är slöseri med tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Men man fastnar ju bara i ett träsk av meningslöshet! Klart man måste göra nåt... eller?

Tycker ej det är mer meningsfullt att ha en normal dygnsrytm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sover för mkt. Tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har insett att det är en omöjlighet, och det enda sättet för mig att sova normalt i en natt, dvs både somna i tid och vakna senare än typ, 3, är att dygna natten innan:C men då måste man ju dygna varannan natt, och då blir det ju fett onormal dygnsrtm :C


   
SvaraCitera

I try.

Men det funkar inte alltid. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har aldrig fungerat för mig, kommer alltid tillbaks förr eller senare.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Sova är slöseri med tid.

Jag sover minst 10 timmar per dag/eftermiddag. 😐 Det känns som ett slöseri med tid, ja.

Eller nä, det gör jag inte alls just nu, men i vanliga fall. Fan vad struligt allt blir med en "dålig" dygnsrytm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se det ickebraiga som ett sätt att uppleva världen från alla synvinklar och sovvinklar. Universum existerar i ditt huvud.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Se det ickebraiga som ett sätt att uppleva världen från alla synvinklar och sovvinklar. Universum existerar i ditt huvud.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är inte normalt, jag är inte normal. jag ska inte ligga vaken vid 3 på natten när jag måste upp vid 7. Kan förstå er som inte några tider att passa att ni har vänt på dygnet, men jag borde skämmas. Borde gå och lägga mig vid kl 22-23 som normala skolungdomar gör så att jag får mina 8-9 timmar per natt. Men nej, jag somnar aldrig tidigare än kl 01-02. Det är förmodligen ingen idé att jag försöker somna igen nu. Undrar, när kommer jag att lära mig att gå och lägga mig i god tid igen? Det var så skönt för några år sedan då jag kunde sova en hel natt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

jag borde skämmas.

Pendulum:

[sad]

[sad]

Vad är det som håller dig uppe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redan sovit en stund, så jag är ganska pigg. [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Vad är det som håller dig uppe?

Måste du verkligen fråga?????????????????????

UM IS IN CAJBERSPEJS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Måste du verkligen fråga?

Nej, visste i och för sig redan att det var nåt meningslöst som t.ex. UM. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Nej, visste i och för sig redan att det var nåt meningslöst som t.ex. UM.

Bra!!!!!!! [blush]


   
SvaraCitera