Aviseringar
Rensa alla

Att bada i baddräkt som kille på badhus


Ämnesstartare

Jag råkade hamna på kommunens badhussida av en slump och såg att man kunde hyra badkläder för en tjuga, och eftersom jag länge har velat prova hur det känns att bada med baddräkt som man, så tänkte jag att detta skulle vara ett ypperligt bra sätt att göra detta utan att föräldrarna skulle behöva fatta misstankar om badväskans innehåll när kläderna ska in i torken.

Hur skulle man bli sedd om man som man i ett manligt omklädningsrum drog på sig en baddräkt istället för badbrallor? Jag är väldigt sugen på att prova vingarna över nya hav men vet inte om det finns skyttar som skjuta ned än.


   
Citera
Ämnesetiketter

xdos:

och eftersom jag länge har velat prova hur det känns att bada med baddräkt som man

du har testat som kvinna förut?

xdos:

Hur skulle man bli sedd om man som man i ett manligt omklädningsrum drog på sig en baddräkt istället för badbrallor?

tror du skulle få konstiga blickar, inte bara i omklädningsrummet


   
SvaraCitera

xdos:

Hur skulle man bli sedd om man som man i ett manligt omklädningsrum drog på sig en baddräkt istället för badbrallor?

Episkt ocool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man bli uthängd i hela kommunen tro? min stad är mycket liten.


   
SvaraCitera

xdos:

Kan man bli uthängd i hela kommunen tro? min stad är mycket liten.

Förhoppningsvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa en simdräkt, kanske det blir mer acceptabelt då.

Jag själv öfredrar att bada med kläderna på, faktiskt ringt runt och frågat diverse badhus om detta men det är endast ett badhus som ställer sig neutralt till detta.


   
SvaraCitera

Skulle inte banga på en sådan här, men det är väl inte riktigt vad du tänkt dig kanske.

Image


   
SvaraCitera

Gör det.
Och ta kort.
Tack!


   
SvaraCitera

har länge funderat på och av mina stilrådgivare uppmanats att skaffa gammaldags randig baddräkt av typen som respons visade.

måste dock lista ut hur dyrt det är och hur obekvämt att simma i.


   
SvaraCitera

respons:

sådan här

åh [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara prova sig fram.


   
SvaraCitera