Aviseringar
Rensa alla

Att bli dominerad och behandlad som en slyna i sängen


Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Daddy issues..?

Va, jag? [surprised]

The Weapons Dude:

Ja.

Ja till vad?

Mumble:

Vadå rollspel? Det är ju så det ska vara.

För en gångs skulle håller vi med varandra. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Ja till vad?

svartarosen:

Och är det vanligt att gilla sånt sex?

svartarosen:

Finns det många killar som gillar att vara riktigt dominanta och behandla en tjej så på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Masochism.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

För en gångs skulle håller vi med varandra. [cute]

Inte direkt, du trollar bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Precis, är inte ute efter smärta, tror inte jag skulle gilla att bli smiskad hårt och så...

då är undergivenhet den korrekta bdsm-termen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Vad kallas det egentligen om man gillar, eller iaf tänder på fantasin, om att bli riktigt dominerad och illa behandlad av en stor stark kille i sängen? Alltså typ att han bara tänker på sin egna njutning, tar strypgrepp, kallar en för hora, slyna och riktigt förnedrar en sådär.

SPOT ON [love] är precis sån


   
SvaraCitera

mörknäs:

Jag kände till att begreppet masochism ofta associeras med ett inslag av fysisk smärta i ofta sexuella sammanhang. Därför undersökte jag i förväg engelskspråkiga Wikipedias definition av begreppet, och den förutsätter inte att inslaget av smärta är fysiskt.

Det är givetvis möjligt att den faktakällan inte är lämplig för att besvara frågan och att undergivenhet är ett mer lämpligt svar, men det är tyvärr omöjligt för mig att bedöma hastigt. Hur som helst, tack för dina synpunkter.


   
SvaraCitera

svartarosen:

Vad kallas det egentligen om man gillar, eller iaf tänder på fantasin, om att bli riktigt dominerad och illa behandlad av en stor stark kille i sängen? Alltså typ att han bara tänker på sin egna njutning, tar strypgrepp, kallar en för hora, slyna och riktigt förnedrar en sådär.

Undergivenhet med inslag av förnedring.

svartarosen:

Och är det vanligt att gilla sånt sex?

Jao, det är vanligare än de flesta tror.


   
SvaraCitera

svartarosen:

Finns det många killar som gillar att vara riktigt dominanta och behandla en tjej så på riktigt?

Jepp, det finns det. Mig själv inkluderat 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänder på det... kom nyss hem från min kk och har blivit ordentligt dominerad.. [love]


   
SvaraCitera

gurkmeja:

jag tänder på det... kom nyss hem från min kk och har blivit ordentligt dominerad..

I [love] U


   
SvaraCitera

svartarosen:

Finns det många killar som gillar att vara riktigt dominanta och behandla en tjej så på riktigt?

Kom här nu lilla flicka...[crazy]


   
SvaraCitera

svartarosen:

Alltså typ att han bara tänker på sin egna njutning, tar strypgrepp, kallar en för hora, slyna och riktigt förnedrar en sådär.

Och är det vanligt att gilla sånt sex?

jag skulle kalla det hårt sex. (Det är väll på gränsen till BDSM men som du säger verkar det mer handla om förnedringen än smärtan).

jag vet inte om det är vanligt men det är nästan bara sånt sex som jag ägnat mig åt [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumble:

Inte direkt, du trollar bara.

Nej inte i detta fall.


   
SvaraCitera