Aviseringar
Rensa alla

Att bli kallas bög.


Ämnesstartare

Hej.
Mitt namn är Alex, och jag har typ hela mitt liv blivit kallad bög, förmodligen för att jag är lite fjollig och för att jag har vvvvväldigt många tjejkompisar. Medans andra killar har svårt att fixa tjejer har jag haft det hur lätt som helst. Men hursomhelst jag har börjat tröttna på detta och jag vet att ta åt sig åt sådant är sjukt korkat men jag gör det endå. Vad ska jag göra för att det ska sluta? Eller vad ska jag svara på när någon säger det? Jag brukar köra med, kanske jag är, något fel med det. Dem får en liten chock då, men det hjälper inte direkt.

Hahaha, förväntar inte mig något mirakeltips nu, bara vad tycker ni?

// Alex.


   
Citera

Våld brukar funka[smile]


   
SvaraCitera

Är du född 92?
Har utomståene någonsin sett dig i ett förhållande?


   
SvaraCitera

är bara säga åt dem att fara åt helvette..


   
SvaraCitera

ni har ändå ingen chans


   
SvaraCitera

Vilka barnsligheter. Strunta i det bara. Men du har ändå makten pga du kan snacka skit om dem hos tjejerna och se till att de inte får pussy övht.


   
SvaraCitera
Tyrael

killenkillen_:

Vad ska jag göra för att det ska sluta?

Skaffa en partner. (Helst en tjej annars blir det svårt att få folk att sluta kalla dig homosexuell) [smile]


   
SvaraCitera

Ingen nyhet att bögar har lättare för att dra åt sig tjejer..

Så länge du får fitta så ser jag inget problem!? De som kallar dig bög är uppenbarligen avundsjuka. [smile]

Skit i dom bara.


   
SvaraCitera

Kyss dem, då håller de nog käften sen


   
SvaraCitera

Se dem i ögonen och smek dem förföriskt.


   
SvaraCitera

säg att du knullar sådana som dom till frukost


   
SvaraCitera
Bakric

DET ÄR FEL ATT DRA UT ORD MED KONSONANTER DAMNIT!!!!!!!111[mad]
OnT:
Folk brukar för det mesta bli kategoriserade av någon anledning. Ta reda på vad och ändra såvida du inte vill vara kvar i den situation du är.


   
SvaraCitera

Dom e avis på dig att du har tjejkompisar [smile] Skit i dom eller skaffa flickvän..[smile]


   
SvaraCitera