Aviseringar
Rensa alla

att bli kliad elle masserad?


Ämnesstartare

fast jag föredrar mer att ge massage? vet ej vfr? mina händer bultar typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: sant..

gillar du oxo när nån trummar bongo på din röv? bäst med en svart person som vet var den gör mkt skönare då bättre takt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: fast jag föredrar mer att ge massage? vet ej vfr? mina händer bultar typ?

alla killar o tjjejer på um nu ba:  CensurCensurRodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför finns det inte fler alternativ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

gillar du oxo när nån trummar bongo på din röv? bäst med en svart person som vet var den gör mkt skönare då bättre takt

jaaaa hahahhahahah Rodnar konstig känsla, fnittrar alltid o biter mig sj i handen lol


   
SvaraCitera
penja

villa ha båda! 

har en grej att bekänna.......... brukar titta på massagevideor på youtube och bah njuta. låtsas att det är jag som blir masserad. somnar nästan varje gång. asbra innan läggdags om man behöver gå och sova ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: har en grej att bekänna.......... brukar titta på massagevideor på youtube och bah njuta. låtsas att det är jag som blir masserad. somnar nästan varje gång. asbra innan läggdags om man behöver gå och sova ensam.

Mycket glad

sicilianmind: jaaaa hahahhahahah  konstig känsla, fnittrar alltid o biter mig sj i handen lol

lol..!!


   
SvaraCitera
höna

vet inte om jag gillar att bli masserad. kliad e skönt ba för att det kliar... liksom. om nån e bra på å massera kanske d e nice


   
SvaraCitera
penja

Mahalageasca:

Mycket glad

lol..!!

prova! 
fast många skulle säkert bara bli kåta pga lättklädda kvinnor som får massage. då kanske man bli pigg ist vet inte. 
det finns massa intressanta tekniker också, så man kan passa på att lära sig nått samtidigt som man somnar. kollade på ryggmassage för gravida för ett tag sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: prova! 
fast många skulle säkert bara bli kåta pga lättklädda kvinnor som får massage. då kanske man bli pigg ist vet inte. 
det finns massa intressanta tekniker också, så man kan passa på att lära sig nått samtidigt som man somnar. kollade på ryggmassage för gravida för ett tag sen.

brukar mest ba kolla på föreläsningar om företagsekonomi osv också mysigt. fina gubbar oftast


   
SvaraCitera
penja

Mahalageasca:

brukar mest ba kolla på föreläsningar om företagsekonomi osv också mysigt. fina gubbar oftast

aa du kör på sånt ist du. brukar titta på diverse tutorials. kiropraktor-grejer är coolt. ibland fastnar jag vid hur man målar naglarna eller förlänger fransarna och undrar vad jag egentligen gör av mitt liv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: aa du kör på sånt ist du. brukar titta på diverse tutorials. kiropraktor-grejer är coolt. ibland fastnar jag vid hur man målar naglarna eller förlänger fransarna och undrar vad jag egentligen gör av mitt liv...

typ som med fotboll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

lol..!!

vad? känner mig kränkt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle ju hellre ta en kopp kaffe än att bli kliad eller masserad.. Värsta som finns..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Jag skulle ju hellre ta en kopp kaffe än att bli kliad eller masserad.. Värsta som finns..

lol... 


   
SvaraCitera