Aviseringar
Rensa alla

att bli ojämnt solbränd


Ämnesstartare

blir jättemkt lättare solbränd på armar/urringning än benen. resultat: kritvita ben, välbrända armar. va tror ni om att sola i denna baddräkt för att jämna ut färgen, så att säga?baddrkt_201161363_202089627.jpg


   
Citera

sola i polotröja och trosor. klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
sola i polotröja och trosor. klart.

äger baddräkten, funderar över vad grannar osv kan tänka om att jag exponerar mig i den. känns som jag blivit urklippt ur typ blue water high och landat på en balkong på nedersta våningen med megainsyni en svensk småstad.


   
SvaraCitera

elverpigen:

äger baddräkten, funderar över vad grannar osv kan tänka om att jag exponerar mig i den. känns som jag blivit urklippt ur typ blue water high och landat på en balkong på nedersta våningen med megainsyni en svensk småstad.

varför skaffade du en sådan baddräkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

varför skaffade du en sådan baddräkt

undvika sol, bränner mig dödslätt på axlar osv, cancerrrädsla, fanns min strl på rean sen. 75 pix typ.


   
SvaraCitera

elverpigen:

undvika sol, bränner mig dödslätt på axlar osv, cancerrrädsla, fanns min strl på rean sen. 75 pix typ.

sådana finns till barn, fast då har de fötter också. söta <3
på min tid sprang ungarna i bara blöjor och solhattar minsann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

sådana finns till barn, fast då har de fötter också. söta <3
på min tid sprang ungarna i bara blöjor och solhattar minsann

haha ja, min med typ. detta lär ju inte vara uv-protection fabric, men lär juvara mkt bättre än bar hud. satt ute 30 min förut,ser jättemkt skillnad i färg på armar/urringning (och alla mina ärr blev asmörka, osnyggt. men vill ha bruna ben till minvita studentklänning, åh)


   
SvaraCitera

elverpigen:

haha ja, min med typ. detta lär ju inte vara uv-protection fabric, men lär juvara mkt bättre än bar hud. satt ute 30 min förut,ser jättemkt skillnad i färg på armar/urringning (och alla mina ärr blev asmörka, osnyggt. men vill ha bruna ben till minvita studentklänning, åh)

Blir ingenting av solen om jag inte är långt ute i skärgården - hur lång tid jag än sitter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blir ingenting av solen om jag inte är långt ute i skärgården - hur lång tid jag än sitter!

lite som mina ben. händer fucking inget. bränt dem en gång i mitt liv. fem timmar utomhus en högsommardag. jublade. fick en antydan till solkysst hy på benen när det röda lagt sig


   
SvaraCitera

snyggt


   
SvaraCitera

För att den e mongoball???

isola:

varför skaffade du en sådan baddräkt


   
SvaraCitera
penja

Tycker den där är häftig! Vill också ha en sån! 

Men alltså, hörru, var glad att din urringning blir brun. Jag kan bli brun överallt men så är halsen och urringningen blek. Ser dumt ut att bli jättebrun i fejjan och ha vit hals.. 


   
SvaraCitera
penja

Tips till studenten, spraya eller smörj på lite brun utan sol. Men OBSSS om du ej brukar använda detta bör du prova några veckor innan, dvs typ nu, pga svårt att få jämt om man ej brukar använda det. Och var cpnoga. Och tvätta händerna noga efteråt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Tips till studenten, spraya eller smörj på lite brun utan sol. Men OBSSS om du ej brukar använda detta bör du prova några veckor innan, dvs typ nu, pga svårt att få jämt om man ej brukar använda det. Och var cpnoga. Och tvätta händerna noga efteråt. 

provade i början av gymnasiet... är ju snyggt första dagen sen när hudcellerna börjar trilla av blirman fläckig och ful, haha. aja. får se hurdet blir, har ju skitbra balkong att sola på (mindrepinsamt att sola bara benen än att klä avsig i bikiniöverdel) så förhoppningsvis lyckas jag få någonsorts grundfärg iaf... 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

insett nu att den täcker rumpan lika väl som halvstring. fan,tänkte att denna kunde vara en "modest swimsuit" attpacka ner om jag jobbar som au pair, lol. får kombinera med shorts


   
SvaraCitera