Aviseringar
Rensa alla

Att bli sviken av din "andra halva"


Ämnesstartare

http://www.familjeliv.se/forum/thread/73739148-min-man-ar-foralskad-i-min-basta-van-vad-ska-jag-gora

vi hade varit hemma i ca två månader när jag hittade en lapp i min sambos fika ( höll på med tvätten) och det visade sig vara ett brev min sambo skrivit till henne som det inte är meningen att hon ska få, där han skriver att han har känslor för henne. 
jag tog upp det med honom, och han menade på att jag inte har något att oroa mig för, jag är den han vill leva med och han älskar mig betydligt mer.
hon vet inte om hans känslor och det har inte varit något som helst fysiskt mellan dom.
jag vet inte alls vad jag ska tycka/känna eller vilket ben jag ska stå på smile4.gif

Hur hade ni mått, vad hade ni gjort och sagt?


   
Citera

Hade mått skit tror jag. Om man är snäll och försöker hjälpa en kompis och det bara ställer till problem för en själv.

Jag hade nog försökt prata med mannen och sagt att jag känner mig obekväm med att de har en sån nära relation när jag vet vad han känner.
Om hon däremot inte vet något om hans känslor kan man ju inte bli arg på henne heller.


   
SvaraCitera

Svårt, men å andra sidan är ju kärlek kärlek. Vad ska han göra? Han kan ju inte rå för hans känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walks In:
Svårt, men å andra sidan är ju kärlek kärlek. Vad ska han göra? Han kan ju inte rå för hans känslor.

sant men vrf inte ta det med den man är tillsammans med innan man ska förklara det för den andra?
om det ej gäller att man ska säga "vi kan ej träffas mer" till den nya.


   
SvaraCitera