Aviseringar
Rensa alla

Att bo tillsammans


Ämnesstartare

Som sambos får man vara med om mycket spännande, både glädjeämnen, slitningar vänner emellan och den stora utmaningen att stå ut med en annan människas ständiga närvaro.
Hur är du att bo med?
Vad är positivt, vad är negativt?
Tror du att du är/skulle vara en bra sambo?

Tråden är en fortsättning på den här http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=299029&page=-1#bottom diskussionen.


   
Citera
Ämnesstartare

är chill och tar det mesta med en klackaspark men å andra sidan är jag en gris när det kommer till städning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gief lista!


   
SvaraCitera

Jag skulle vara skitjobbig att bo med, men jag orkar inte kopiera allt jag skrev just nu... Men, jag skulle tvinga min rumskamrat att stå ut med denna målningen på en mycket synlig plats:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

målningen

Läskig [cry]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Läskig

Deras ansiktsuttryck är JÄTTEROLIGA i tavelstort format. Älskar den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Image

Image


   
SvaraCitera

Jag lägger mitt garn och mina pärlor och min färg ÖVERALLT om jag inte får ett jättestort bord att ha all min skit på, som skall stå supertillgängligt och i vägen mitt i [ett rum där du inte vill att det skall stå].

Jag steker mat jättesent på kvällen så att du DÖR av oset.

Jag tager en ny margarin/smörkniv HELÖA TIDEN eftersom jag misstänker att du använt kniven till animaliesmör. (Detta om du inte är vegan.)

Jag dammsuger varje dag.

Jag kräver att du håller golvet i ditt rum rent, så att jag kan dammsuga det minst två gånger i veckan.

Jag spelar Peps Persson jättehögt samt sjunger och dansar till.

Jag tankar jättemycket hela tiden så att din streamade dokumentärfilm laggar.

Jag sjunger STÄMMOR till jävla låtar på radion. Och det låter inte alls bra hela tiden. Verkligen inte. Men jag försöker, hela tiden!!!

Och jag måste alltid lyssna på radio.

När jag är missnöjd och tycker att min rumskamrat är seg, måhända drar sig vid datorn när vi skall bege oss någonstans, demonstrerar jag mitt missnöje genom att grabba gitarren och spela samt sjunga otroligt högt på låten Dagen av Doktor Kosmos, sjuttioelva oktaver för högt för att det skall vara trevligt att lyssna på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Massa saker

Helt ärligt, så tror jag du skulle ge upp hoppet om mig och fly innan jag tröttnade. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Men, jag skulle tvinga min rumskamrat att stå ut med denna målningen på en mycket synlig plats:

Men å det är ju den!
Så ful [love]


   
SvaraCitera

Mousserande:

Helt ärligt, så tror jag du skulle ge upp hoppet om mig och fly innan jag tröttnade.

Varför? Skriv en egen lista, då!


   
SvaraCitera

Ibland kan jag spela datorspel/sticka tröja/ägna mig åt valfritt specialintresse i flera dagar och bli fullkomligt okontaktbar. Försök umgås med mig, det går inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Varför? Skriv en egen lista, då!

Ögon i en plåthink:

ag lägger mitt garn och mina pärlor och min färg ÖVERALLT

Jag lägger allt mitt i berg på mina mest använda platser

Ögon i en plåthink:

Jag steker mat jättesent på kvällen så att du DÖR av oset.

Najs, jag fixar också mat mitt i natten. Kött är nice

Ögon i en plåthink:

Jag tager en ny margarin/smörkniv HELÖA TIDEN eftersom jag misstänker att du använt kniven till animaliesmör

Jag kommer alltid stoppa smörkniven i djurprodukter och sen tillbaka :S

Ögon i en plåthink:

Jag dammsuger varje dag.

Inte om jag sitter i vägen [cool]

Ögon i en plåthink:

Jag kräver att du håller golvet i ditt rum rent, så att jag kan dammsuga det minst två gånger i veckan.

Det har andra försökt med. Det går inte gå på mitt golv. [cool]

Ögon i en plåthink:

Jag spelar Peps Persson jättehögt samt sjunger och dansar till.

Jag har hörlurar så jag hör inget och märker inget. Alternativt har ashög volym på dubstep/hiphop/musik med mycket bas så min baslåda skakar fönster.

Ögon i en plåthink:

Jag tankar jättemycket hela tiden så att din streamade dokumentärfilm laggar.

Jag streamar aldrig saker :S Men jag tankar/laddar upp 24/7
Och jag fixar prioritet på min skit så din nedladdning blir seg

Ögon i en plåthink:

Jag sjunger STÄMMOR till jävla låtar på radion. Och det låter inte alls bra hela tiden. Verkligen inte. Men jag försöker, hela tiden!!!

Hör inte eller överröstar :S

Ögon i en plåthink:

Och jag måste alltid lyssna på radio.

Hör inte eller överröstar

Ögon i en plåthink:

När jag är missnöjd och tycker att min rumskamrat är seg, måhända drar sig vid datorn när vi skall bege o

Hör inte eller överröstar :S

Samt att jag förmodligen är den mest omöjliga och envisa människa som finns. Fråga vem som helst. [rolleyes]
Känner jag int fört så kommer de int ske. Om inte den andra gör det istället då.

Men du får gärna städa mitt rum. Finns dock ingen plats, för alla hyllor är fulla. [cool] Förrådet med. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ibland kan jag spela datorspel/sticka tröja/ägna mig åt valfritt specialintresse i flera dagar och bli fullkomligt okontaktbar. Försök umgås med mig, det går inte.

Jag är nästan alltid okontaktbar. [blush]
Om inte folk ringer/skriver via skype eller ja, via sms. Brukar missa när det ringer.[confused]


   
SvaraCitera

Mousserande:

Samt att jag förmodligen är den mest omöjliga och envisa människa som finns. Fråga vem som helst.
Känner jag int fört så kommer de int ske. Om inte den andra gör det istället då.

Tror inte att jag skulle tycka om dig. Skulle nog bara stjäla dina saker/din mat. I en liten mängd, naturligtvis, så att du inte skulle notera det. [crazy]


   
SvaraCitera