Aviseringar
Rensa alla

Att börja Vlogga (varning, I-Landsproblem)


Ämnesstartare

God eftermiddag!

På sistone har jag fått en så sjuk urge att börja videoblogga. Men så får jag sån ångest. För alla svenska vloggare är sånna uppblåsta materialistiska blondinbimbos. Det känns så jävla töntigt att blogga som svensk.

Jag kollar mycket på Amerikanska bloggar, som är sjukt kul (och nördigt) och inte alls samma sak.

Är det någon av er som vloggar eller också vill börja och känner samma sak?


   
Citera

Tornapart:

känner samma sak

Ja.

Tornapart:

uppblåsta materialistiska blondinbimbos

Tornapart:

jävla töntigt

Tornapart:

nördigt


   
SvaraCitera

Tornapart:

sånna

Sist jag kollade stavades det sådana.


   
SvaraCitera

Underlig:

Sist jag kollade stavades det såna.

sådana..?


   
SvaraCitera
Åtta

Underlig:

Sist jag kollade stavades det såna.

Sist jag kollade stavades det sådana.


   
SvaraCitera

radartard:

sådana..?

Åtta:

Sist jag kollade stavades det sådana.

Tack för rättningen.

Om ni undrar varför jag rättar honom, så tänker jag hänvisa till denna tråd. http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=278563&page=1#10350346


   
SvaraCitera

Svenska videobloggar är bara pinsamt men jag brukar följa en del på youtube (amerikanska), mycket bättre. Så ett tips är - prata på engelska så når du en större målgrupp!

Gillar när de gör roliga komedivbloggar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

sådana

Nä nu lyssnar du på mig, unga damen!
Anledningen till att jag gjorde den tråden var att de stavade fel på var tredje ord, och inte på ett av 70! (that's right, jag räknade efter!)

För övrigt är jag full medveten om att det stavas sådant, men eftersom jag är så casual och inte stadsministern använder jag mig utav slangord ibland. Det har inte med hur jag stavar att göra, utan ordvalet.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Angelize:

Svenska videobloggar är bara pinsamt men jag brukar följa en del på youtube (amerikanska), mycket bättre. Så ett tips är - prata på engelska så når du en större målgrupp!

Jo, men precis! Det är ju verkligen så. Det känns lite pinsamt att kolla på nästan.
Jag vet inte, känner mig inte så bekväm i det engelska språket att jag vill lägga upp det på internet. [smile]
Dessutom gillar jag mer när man inte sitter framför datorn och vloggar utan har med sig kameran och filmar lite genom hela dagen. Blir mycket roligare att se på.


   
SvaraCitera

en vloggare som jag gillar. kanske ses som töntig och jobbig av vissa, men jag tycker han är underbar


   
SvaraCitera

Tornapart:

Dessutom gillar jag mer när man inte sitter framför datorn och vloggar utan har med sig kameran och filmar lite genom hela dagen. Blir mycket roligare att se på.

Gör det då [crazy] Det är ju kul att kunna se tillbaka på videos från förr.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

sök på smosh på youtube de är bäst, shane dawson har också roliga klipp


   
SvaraCitera

Tornapart:

full

fullt medveten*

Ursäkta, men jag tänker rätta dig. Så du vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

sök på smosh på youtube de är bäst, shane dawson har också roliga klipp

Har kollat en del på shane dawson, men har inte fastnat.

Jag kollar mest på Shay Carl och KassemG.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

HEMLIGHETSFUL:

en vloggare som jag gillar. kanske ses som töntig och jobbig av vissa, men jag tycker han är underbar

Haha, han verkar ball^^ Är han svensk?


   
SvaraCitera

Åh. Nu fick jag lust att titta på amerikanska videobloggar.
De flesta har sjukt stora rum. Fattar inte.


   
SvaraCitera

Tornapart:

Haha, han verkar ball^^ Är han svensk?

jepp[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera