Aviseringar
Rensa alla

att dejta en killkompis


Ämnesstartare

Fingerprints:

fråga lite alldagligt om ni inte ska titta på film tillsammans någon dag. Sen när ni väl sitter där och i filmmörkret så kan du prova att vara lite mer närgången än vanligt och känna av vad han ger för respons.

bra tips, [smile]
kan testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rittalc1:

Go for it! Som Fingerprints säger här ovan, fråga om ni ska se på film någon gång. Säg någon gång att dina scones (eller något annat såklart) är de bästa i världen, och bjud över honom för att "bevisa det". Det finns massor med knep för att ta första steget.

vad mer för knep finns det?
typ att man skojjar om att gör angt.. för de är sån han är..
allt man frågar är på skoj , hehhe [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senbelle:

vad mer för knep finns det?

Det finns massor! Gäller bara att ha lite fantasi när man väl pratar. Svårt att planera så här i förväg. Om ni pratar om bowling någon gång så kanske du kan säga att du är sämst på bowling och skulle behöva någon som lär dig hur man gör. Allt beror på vad killen är intresserad av, och utnyttja situationen. Men ljug aldrig, kan du spela bowling så säg att du är bäst och utmana honom istället. [cute]

Det värsta en tjej kan göra är att göra sig dummare än vad hon är för att fånga en killes intresse.

Det löser sig, var dig själv och slappna av så blir det bra tillslut! [smile]


   
SvaraCitera

har lärt mig en grej
tänk inte så mkt


   
SvaraCitera

Lägg inte fram det så stelt bara!

Fråga om ni skall göra någon aktivitet tillsammans, som film, men med antydan till att du önskar att göra det av att du har ett visst intresse i honom.

Lycka till!


   
SvaraCitera

mediakatt:

Fråga honom om han vill gå på en dejt med dig

för helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okay okay! jag har bestämt mig för att jag hör av mig.. snart ^^
och så frågar jag bara , men inte efter en dejt [smile]

elverpigen:

har lärt mig en grej
tänk inte så mkt

när jag väl blir intresserad tänker jag väääldigt mkt.. har svårt att släppa [blush]


   
SvaraCitera