Aviseringar
Rensa alla

att finna någonting att göra


Ämnesstartare

vad är en bra grej att göra, utan att det blir stelt, med någon man bara känner ytterst lite? alltså typ i stan ska själva sammankomsten vara! under dagtid/kvällstid[y]

typ så här: har träffat människan 1 gång förut, under en ganska så olustig situation... Nu ska vi lära känna varandra lite bättre, men nu så gäller det bara att hitta på någonting att göra också.. Något som är kul liksom.


   
Citera
Ämnesstartare

va :$ men vi da! 🙁 du och jag! +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du och jag! +_+

... that's just how i roll these days [sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ba ligger runt me alla, vill också va cool som du [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi public sex [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du ba ligger runt me alla, vill också va cool som du

tråkigaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fika, ta en promenad vad som. Ska ni lära känna varandra så är väll ändå samtalet det som ska va prio ett. eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Ska ni lära känna varandra så är väll ändå samtalet det som ska va prio ett.

ja, men att sitta och titta på varandra känns olustigt och gör bara hela samtals-grejen svår. Bättre att göra något kul, så att det bara faller sig naturligt. eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

renesme:

r bara hela samtals-grejen svår. Bättre att göra något kul, så att det bara faller sig naturligt. eller.

vet ej, försökte tänka lite enkelt bara


   
SvaraCitera

Vad för slags relation vill du utveckla med personen i fråga, och är denne av samma eller motsatt kön?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Övernaturlig:

Vad för slags relation vill du utveckla med personen i fråga, och är denne av samma eller motsatt kön?

Kanske förhållande, men jag tror det är rätt kört. Så vi säger vänskap. Och det är en Man vi talar om [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta en öl eller två på en mysig uteservering.


   
SvaraCitera

Minigolf, gå på ett mysigt café eller kanske någon utställning. Beror ju ganska mycket på vad ni är intresserade av. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mallory:

Minigolf

Bra tips! Kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bowling tenderar väl vara en rätt bra idé.


   
SvaraCitera