Aviseringar
Rensa alla

Att flyttstäda är typ det värsta jag vet. I hela världen.


haha minnen. Jag fick städa om en gång för bovärden hade så jävla hög standard. En annan gång missade jag städningen och fick betala ca 4000 kr(!!!!!) för att få det städat. Inte att rekomendera!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vrf inte?

det är ju bäst
att bli av me grejer som bara ligger för man vanligtvis är för lat för att göra nåt åt skiten.
helt.amazing!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Håller du med el?

Håller med om att det är sjukt tråkigt i alla fall!

Har bara gjort det en gång, och då gjorde jag det själv och var iofs ganska pepp eftersom jag var rätt glad att jag skulle flytta.

Men det var förbannat jävla jobbigt att hela tiden upptäcka nya ställen jag missat! Vet inte hur många gånger jag kände att jag var klar, enbart för att komma på någon vrå där jag missat totalt! [sad]


   
SvaraCitera

tycker det är kul :e jobbigare att packa upp allt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar när folk bumpar jag glömt att jag gjort lol

Dold text: fast ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Har bara gjort det en gång, och då gjorde jag det själv och var iofs ganska pepp eftersom jag var rätt glad att jag skulle flytta.

gar flyttat massor, men ha oftast inte hyrt hela lägenheter, utan typ varit inneboende å så, så har inte varit så jävla noggrann... [crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

Tycker att det är jobbigt för varje gång man gör det blir det så fint och prydligt och stort och inspirerande, så börjar man tänka "Dafuq, varför flyttar jag egentligen?" [cry]. Händer mig varje gång.


   
SvaraCitera
Exner

håller nog med


   
SvaraCitera

Nej, jag tycker det är bra. Gillar att se resultatet av att ha gått från skitigt och fult, till skinande rent. Man blir liksom stoltare över huset efter det. Att det är något som är värdigt att köpas av någon annan.

Gillar.


   
SvaraCitera

Hatar också det. SJUKT mycket. Det är så ångestladdat för mig att det nästan skulle vara värt att anställa städfirma! [blush] Ge dom pengar och så gör dom det rent och fint!


   
SvaraCitera

Fast denna gången (vilket även var den första) hjälpte mamma mig, så det var inte så farligt. Men skulle vara jättejobbigt att stå där själv och veta hur mycket som måste göras.


   
SvaraCitera

Städa är najs sålänge det är ens egna hem. Att städa för någon annan känns ju helt utan motivation.


   
SvaraCitera

Har gjort det en gång.
Fick tack och lov hjälp för jag hade gått runt som i dvala och inte planerat ett dugg.
Skönt efteråt, lämna skit bakom sig.


   
SvaraCitera

Har aldrig varit med när jag flyttar, hoho. Tror jag, och isåfall har jag besparats att _städa_ rummet jag bott i. Men hjälpt till lite hos två vänner, tyckte det var chill. Fast annorlunda att göra det hemma hos sig själv kanshi.


   
SvaraCitera

Det är tråkigt men ändå kul att se sitt rum tooomt 😀


   
SvaraCitera