Aviseringar
Rensa alla

Att förföra småflickor


Ämnesstartare

Intro Dold text: (även känt som "det positiva")

Eftersom det är omöjligt att hitta damer i min ålder (9/10 är redan upptagna med förhållanden, och av det som återstår är beklagligt många white trash, låter inte så sexigt? Nej, sannerligen inte, särskilt med tanke på att en hel del av dem har börjat skaffa ungar.) och det verkar vara mer naturligt att äldre herrar fraterniserar med yngre damer, så är det bara logiskt att försöka sodomisera unga flickor (15+).

Den sexuella biten är ett stort plus, inte bara är deras tonåriga kroppar mer tilltalande än vuxna (bortsett från att väldigt få har haft byst tillräckligt länge för att den ska börja hänga, men det får man leva med), utan även så finns det en rättvis chans att yngre flickor ligger på samma obefintliga nivå av erfarenhet som mig, till skillnad från 20+are där de flesta antagligen kan doktorera inom ämnet.

Komplikation

Så hur hittar man lämpliga subjekt? Det bästa vore väl att hitta någon som egentligen inte bryr sig, men det torde vara ganska svårt med tanke på hur emotionellt instabila folk är i mitten av tonåren, vore inte kul om hon ångrade sig brutalt efteråt och grät sig till en dom om sexuellt utnyttjande.
Vad ska man leta efter, är det något särskilt man ska hålla uppsikt över och avstå från de som uppvisar det? (Konstiga immigranter med heder som största karaktärsdrag är redan uteslutna)

Hur får man flickorna intresserade? Antar att det kan vara lite problem med 7 års skillnad i ålder, särskilt då jag inte har körkort och bil (Och tänker absolut inte skaffa dylikt för detta ändamål) eller liknande ytliga saker att flasha med. Behöver man ha en personlighet och hur ska den utformas i sådana fall, vad är mest intressant för en 15åring? Jag tänker inte heller locka med sprit, kan gå alldeles för mycket åt helvete om man super ner minderåriga.

Och i den händelse att man faktiskt träffar en intresserad ung hona, hur ska man hantera det? Jag antar att en bra idé är att undvika att möta hennes föräldrar. Men vågar man få henne att mötas på sin egen hemmaplan? Och hur mycket personlig information bör man egentligen ge den tillfälliga underhållningen, (Allt annat än tillfälligt går fetbort, 15åringar har hemskt tom/tråkig/olidlig personlighet) ifall att något blir disharmoniskt efteråt och någon önskar ens död eller liknande?

I slutet

Många frågor, och fler finns säkerligen, så om någon kan skriva en liten guide över hur man bär sig åt eller bara svara på de frågor som redan ställts så skulle det vara mycket hjälpsamt. Tackar för svar [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Så hur hittar man lämpliga subjekt?

Objekt väl? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Objekt väl? [confused]

Kvinnoförtryckare! Dem är inte bara objekt, det är levande människor vi talar om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Kvinnoförtryckare! Dem är inte bara objekt, det är levande människor vi talar om

Kvinnor är genetiskt underlägsna... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Kvinnor är genetiskt underlägsna... [ops]

Sant, men dem kan inte liknas vid stolar, eller ens saltkar för det [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Sant, men dem kan inte liknas vid stolar, eller ens saltkar för det [no-no]

Jo! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jo! [no-no]

Svårare att använda som inredning i alla fall, om man inte är Hugh Hefner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Svårare att använda som inredning i alla fall, om man inte är Hugh Hefner

Lite Kloroform så blir dem goa madrasser... [ops]


   
SvaraCitera
kachin

heeeey [wink][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du tänker alldeles för mycket på hur du borde gå till väga, när den bästa lösningen är att helt enkelt bara genomföra. jag personligen har inget aktuellt intresse för faktiskt sodomerande av småflickor, och därför ingen anledning att göra på det effektiva sättet, jag gör istället som så att jag använder den metod för att hitta ett offer som bjuder på mest utmaning, sen så fullföljer jag inte hela processen, utan avbryter när utmaningen försvunnit. och inte ens detta är särskilt svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

heeeey [wink][love]

Hej [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

eller ens saltkar för det [no-no]

Lots fru blev ju en saltstod i bibeln... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Lots fru blev ju en saltstod i bibeln... [cute]

Då hade jag uppenbarligen fel, men ingen i bibeln bör ha förvandlats till ett askfat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Då hade jag uppenbarligen fel, men ingen i bibeln bör ha förvandlats till ett askfat

Kanske inte, fast helt långt ifrån är inte tjejer är jag rädd, snackade tidigare idag med en 15-åring som inte var säker på vad som var vänster och vad som var höger... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Kanske inte, fast helt långt ifrån är inte tjejer är jag rädd, snackade tidigare idag med en 15-åring som inte var säker på vad som var vänster och vad som var höger... [sad]

Sorgligt, men man behöver förhoppningsvis inte prata med dem för att sexa dem.


   
SvaraCitera