Aviseringar
Rensa alla

Att förföra småflickor


Måste du sodomera? Många i den åldern är nog lite tveksamma till det. (Jag gör här ett antande om att du menar analsex, fastän sodomi är mer än så). Börja lätt med vanliga vaginala påsättningar.

I stora drag: Se proper ut och var rolig. Humor är bra på tjejer i alla åldrar. Var väl ungefär det jag körde med när jag fortfarande var igång. Nu orkar jag inte med unga tjejer längre, det går inte att prata med dem. Och så börjar jag bli pervers-gammal [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Sorgligt, men man behöver förhoppningsvis inte prata med dem för att sexa dem.

Nej man kör fram med sin rostiga cheva-van öppnar bakre bildörren och viftar med en godispåse! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

(Jag gör här ett antande om att du menar analsex, fastän sodomi är mer än så)

Jag menar inte analsex

Sterd:

I stora drag: Se proper ut och var rolig. Humor är bra på tjejer i alla åldrar. Var väl ungefär det jag körde med när jag fortfarande var igång. Nu orkar jag inte med unga tjejer längre, det går inte att prata med dem. Och så börjar jag bli pervers-gammal [crazy]

Tack [smile]


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Jag menar inte analsex

Vad menar du då? Det är ju bara oralsex och djursex kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Vad menar du då? Det är ju bara oralsex och djursex kvar.

Syftade på sex överhuvudtaget, utan specifikationer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Så hur hittar man lämpliga subjekt?

kamrat.com go foar itz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte det är så lätt att undvika att träffa hennes föräldrar, med tanke på att 15-åringars föräldrar är beskyddande fortfarande.[zzz]


   
SvaraCitera

Förför dem som du skulle förföra en äldre kvinna. Allt som är vuxet är åtrovärt i den åldern. Fast du kanske inte kan förföra alls med tanke på att du måste ta till småflickor? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera