Aviseringar
Rensa alla

Att gå hemma gör mig galen.


Ämnesstartare

Någon som också håller på att bli galen av att gå hemma?

Som vill jobba mer än något annat just nu och skaffa pengar så att man kan starta ett eget liv med egen lägenhet och allt?

Jag letar som fan efter jobb men hittar ju för fan inte ett skit. Jag har jobb där jag jobbar 3-4 pass i månaden som Blackjack dealer.

Fan vet inte vad jag ska göra längre. Får panik!


   
Citera

prövat skimming?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

prövat skimming?

Skimming, no. Vad är det?


   
SvaraCitera

Studera lite till vettja. Något du är intresserad av, så som musik, foto, konst?


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Någon som också håller på att bli galen av att gå hemma?

ja vanligtvis alla jämna veckor för då är jag ledig från jobbet och måste vara ensam[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Studera lite till vettja. Något du är intresserad av, så som musik, foto, konst?

Är inte direkt intresserad utav att studera just nu men jag vet också att det är en utväg.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Är inte direkt intresserad utav att studera just nu men jag vet också att det är en utväg.

Tänkte att om du var intresserad av något så är studierna jag syftar på inte plugga glosor och sånt trimstrams. Snackar om praktiska linjer där du exempelvis läser på en bildlinje. Det du gör då är att måla och skapa på den estetiska vägen året ut. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Tänkte att om du var intresserad av något så är studierna jag syftar på inte plugga glosor och sånt trimstrams. Snackar om praktiska linjer där du exempelvis läser på en bildlinje. Det du gör då är att måla och skapa på den estetiska vägen året ut. [y]

Well. Förstår din tanke men egentligen inte alls sugen på praktik och sånt där. Utan vill få en anställning bara. 🙂 Gått 3 år på en praktisk linje redan också så. Utbildad till målare.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Well. Förstår din tanke men egentligen inte alls sugen på praktik och sånt där. Utan vill få en anställning bara. 🙂 Gått 3 år på en praktisk linje redan också så. Utbildad till målare.

Åh, då förstår jag.
Nå, då tipsar jag om grannlandet Norge. Rena guldgruvan för svenskar. Jag har själv varit en tur dit och tjänat grymt mycket pengar.
Dessvärre har även Norge drabbats av finanskrisen och de som ryker först är tyvärr svenskarna. Men jag kan tänka mig att det är enklare i Norge än Sverige ändå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Nå, då tipsar jag om grannlandet Norge. Rena guldgruvan för svenskar. Jag har själv varit en tur dit och tjänat grymt mycket pengar.

Jo absolut det är grymt bra med cash där uppe men fyfan inte alls sugen på att flytta ifrån Sverige heller. Vill inte ens byta stad helst. Jag har ju precis allt här du vet. Förutom jobb.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns jobb, bara man inte är kräsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Det finns jobb, bara man inte är kräsen.

Jag är inte kräsen - de kräver bara flera års erfarenhet. Vilket jag inte har!


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Jo absolut det är grymt bra med cash där uppe men fyfan inte alls sugen på att flytta ifrån Sverige heller. Vill inte ens byta stad helst. Jag har ju precis allt här du vet. Förutom jobb.....

Då är det bara att vänta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirradknug:

Jag är inte kräsen - de kräver bara flera års erfarenhet. Vilket jag inte har!

Så du har sökt allt som inte kräver utbildning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Så du har sökt allt som inte kräver utbildning?

Yes eller någon erfarenhet. JAg har tur. När vi pratar om jobb, söker manpower 50 platser.


   
SvaraCitera