Aviseringar
Rensa alla

Att gå i skola i Järfälla


Ämnesstartare

Hej. Har tittat på att gå i skola och flytta till Järfälla. Men nu undrar jag om hur det är. Om det är fint och så med fina skolor ,fint område m,m Tack i förhand [bigsmile]


   
Citera

Precis som med vilket område som helst spelar det helt roll vart i området du befinner dig. Men Järfälla är väl överlag ganska trevligt.


   
SvaraCitera

är järfälla ikea och så? då är det fint, mkt billigt


   
SvaraCitera

Lounge fact:

är järfälla ikea och så?

Ne de är barkarby, men det kanske ligger i järfälla vet inte. Vet ba att järfälla ligger nära kista


   
SvaraCitera

Kablash__:

Ne de är barkarby, men det kanske ligger i järfälla vet inte. Vet ba att järfälla ligger nära kista

aaa vet men tror barkarby ligger i järfälla aa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

Precis som med vilket område som helst spelar det helt roll vart i området du befinner dig. Men Järfälla är väl överlag ganska trevligt.

Finns det något område som är mindre trevligt. isåfall vilket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mpstrike:

Finns det något område som är mindre trevligt. isåfall vilket.

Jakogsberg ligger i järfälla tror jag och det området ska inte vara särskilt trevligt. Vilket område ska du flytta till?


   
SvaraCitera

Mpstrike:

Finns det något område som är mindre trevligt. isåfall vilket.

Blackeberg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merva:

Jakogsberg ligger i järfälla tror jag och det området ska inte vara särskilt trevligt. Vilket område ska du flytta till?

Det är det jag inte vet. Vill liksom inte flytta till ett sånt område
om jag ska flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mpstrike:

Det är det jag inte vet. Vill liksom inte flytta till ett sånt område
om jag ska flytta.

Hur gammal är du, ska du flytta dit själv, hur mycket pengar kan du lägga på ett boende och varför just järfälla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merva:

Hur gammal är du, ska du flytta dit själv, hur mycket pengar kan du lägga på ett boende och varför just järfälla?

Hur mycket pengar jag inte riktigt tänkt på men det är ett gymnasium där jag gärna skulle vilja gå. Jag är 15 och http://www.sssb.se/ skulle jag kuna tänka mig att hitta något i solna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mpstrike:

jag kuna tänka mig att hitta något i solna.

Även om det säkert skulle bli svårt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mpstrike:

Hur mycket pengar jag inte riktigt tänkt på men det är ett gymnasium där jag gärna skulle vilja gå. Jag är 15 och http://www.sssb.se/ skulle jag kuna tänka mig att hitta något i solna.

Vad är det för speciellt gymnasium/program om man får fråga? Men alltså, du vet väl att studentlägenheter främst är till för högskolestuderande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakobsberg är väll inte vidare trevligt beroende på vart du hamnar dvs..
Finns vissa trevligare ställen där och andra mindre trevliga där.

Barkarby är överlag ganska trevligt men det är bara villor där.
Skälby består av villor/radhus.

Kanske kan du hitta något i Viksjö? Det är ett trevligt område och finns lägenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merva:

Vad är det för speciellt gymnasium/program om man får fråga? Men alltså, du vet väl att studentlägenheter främst är till för högskolestuderande?

Som sakt jag har inte så stor koll på hur många boende och om det finns och så eftersom jag har 1 år kvar innana den evuentiela flytningen ser. Men det är en speciel som jag endast hittat i järfälla över hela sverige.Med inriktning på Arkitektur och Design


   
SvaraCitera