Aviseringar
Rensa alla

Att gilla någons annans kille är inte fel, men att förstöra mellan ett par är.


Ämnesstartare

Jag är en typisks singel tjej, iallafall i andras ögon och nog i mina också. Jag älskar tanken på en kille, på min kille. Men når aldrig dit, dissar elle blir dissad, spelar mej ingen roll vilket, saken är den att de skiter sej. DET är egentligen inte mitt problem. utan det som förstör nu är de killar jag "faller" för. Vafan, jag skulle aldrig ta någon annans kille, inte ens om jag inte känner tjejen. Nej det är fel. Och jag vet att jag inte skulle vara den dem valde om dem skulle välja. Jag är bara en tjej i mängden, medans hon som står bredvid honom har hans hjärta 1-0, och jag är i underläge från början (vilket inte är mer än rättvist, dem är tillsammans!)

Jag vet att jag inte borde vara där, att jag bara borde tänka skitsamma. Men just att dem faktiskt är upptagna, gör dem fria att småflörta, vilket dem är bra på, får jag säga - killar och sucka hög?
Detta gör iallfall att jag är fast. Lyklig fast, men ändå FAST. va ska jag gör nu?


   
Citera

Jag kan vara din kille[cute] och du kan vara en av mina tjejer[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehe, det där lät ju bra 😉


   
SvaraCitera

Så alla killar dissar dig nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, men va? vadå dissar? :S


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hönekaka:

va ska jag gör nu?

Vänta lite nu. Vad var ditt problem? [tard]


   
SvaraCitera

Är väl inte ditt ansvar att se till att han inte lämnar sin flickvän för dig, kör hårt säger jag bara!


   
SvaraCitera

Problemet ligger i att du inte kan stava till "lycklig". När du lärt dig det, då kommer detta problem försvinna och alla trevliga killar du möter är lediga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konsekvent:

Problemet ligger i att du inte kan stava till "lycklig". När du lärt dig det, då kommer detta problem försvinna och alla trevliga killar du möter är lediga.

Hej, fuckface, ta dina tykna kommentarer och kör upp dem någonstans 🙂 Dyslexi stavas mitt problem, så ursäkta omdet stör dej 🙂


   
SvaraCitera

hönekaka:

men att förstöra mellan ett par är.

Hur är det fel?


   
SvaraCitera

hönekaka:

Men just att dem faktiskt är upptagna, gör dem fria att småflörta, vilket dem är bra på, får jag säga - killar och sucka hög?
Detta gör iallfall att jag är fast. Lyklig fast, men ändå FAST. va ska jag gör nu?

fattar typ inget av det där, men aja lycka till!


   
SvaraCitera

Sånt här känns så jävla fjantigt. Självklart ska man inte ragga på sin kompis partner, men du kan inte "ta" en kille från någon. En kille är inte en ägodel. Killen väljer själv om han vill lämna sin partner för dig, om han nu vill det.


   
SvaraCitera

stringis är vis, påminner mig om varför jag har barn med honom


   
SvaraCitera

De och dem har i alla fall ingenting med dyslexi att göra.

Stringis har fel, killar är ägodelar.
Dumma sådana.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

stringis är vis, påminner mig om varför jag har barn med honom

eh jo appropå de... var i kvarteren med de röda lyktorna så att säga å va ganska packad... kommer nog bli far-morfar... hoppas du inte e arg men incest e ju familjefest

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

De och dem har i alla fall ingenting med dyslexi att göra.

Jodå, folk som inte kan skriva rätt på de och dem brukar skylla på dyslexi så någon koppling finns det ju.


   
SvaraCitera