Aviseringar
Rensa alla

Att göra på första dejten?


Gå till gymmet och agera stöd åt honom vid bänkpressen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volleyfantasten:

Han hoppas garanterat på att få ligga.

Kanske, kanske inte. Det är väl sådant som märks. ^^

KnightInShiny:

Gå till gymmet och agera stöd åt honom vid bänkpressen.

Verkar supermysigt, bästa förslaget hittills! Annars skulle jag nog föredra att vi ställer oss på något offentligt ställe och börjar dansa street och sjunga, eftersom att vi båda har det som intressen. Annan träningsform, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Känns bio som en bra idé, eller bara ta dagen som den kommer? :3

Gör nåt där ni kan småprata och slappna av samtidigt som ni har nånting att gömma er bakom om det skulle bli nervöst/pinsamt tyst. Promenera på stan, spela minigolf/biljard/whatever, käka en bit.. Men inte bio.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät middag tillsammans, sen kollar ni på bio sen tar ni en öl på en uteservering lr en take away kaffe på en mysig promenad med fin miljö


   
SvaraCitera

Tack allesammans för alla dessa förslag, men vi gick på bio till slut ändå.. Vi gick på James Bond: Skyfall, men vi såg inte direkt på filmen... Blink Men innan dess så gick vi runt i staden och babblade hela tiden, pussades lite och sedan så babblade vi lite till. Nu har vi varit tillsammans i snart 6 månader och jag kunde inte vara lyckligare. Hon åkte ifrån mig efter att hon spenderat 1 vecka hemma hos mig då hon bor cirka 10 mil ifrån mig, faktiskt. Jag kunde inte vara lyckligare. Och snickeri skämtet.. Hjärta Nice one!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gulle Hjärta


   
SvaraCitera