Aviseringar
Rensa alla

Att ha ett outtalat band med en främling


Ämnesstartare

Visst är det fett? Typ om man är de enda två unga på ett jobb eller om man ser någon på stan med samma jacka eller om man är i en kinesisk småstad och träffar en annan viting osv

har ni några skojiga xempel eller?


   
Citera

väntade på bussen i ösregn
stod och utbytte blickar med 1 främling
kändes som ett band.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a dvärgar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: väntade på bussen i ösregn
stod och utbytte blickar med 1 främling
kändes som ett band.

aa när man genomlider samma prövning, det är kanske starkast vem vet, bra skrivet!


   
SvaraCitera
Lounge

det är kul

dras fortfarande med tanken om att man träffar Den Stora Kärleken så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stod o var nervös inför ett prov när en as-snygg kille kom in o hade typ samma kläder som mig xD vi log mot varandra o fick en liten connection där. De var fint. Kändes jobbigt när dom delade upp oss i två grupper o vi tittade lite snabbt på varandra o man ba kände att de var ett riktigt "LedsenHjärta"-moment

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffat en en gång med en T-shirt från ett mycket okänt bra Svartmetall band. Vi blev polerZ för en stund!

Det va sköjj!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kej inte samma kläder utan liknande stil. Rodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: dra o man ba kände att de var ett riktigt "LedsenHjärta"-moment

haha fick ett sånt med en skitsöt tjej i stan.. åkte upp för en rulltrappa när jag fick ögonkontakt med henne så kolla hon bort men sen tillbaka efter en sekund så log vi båda skitmycket och kolla intresserat och sen försvann jag iväg, det var otroligt "LedsenHjärta"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ett sådant band med två ungar på jobbet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

haha fick ett sånt med en skitsöt tjej i stan.. åkte upp för en rulltrappa när jag fick ögonkontakt med henne så kolla hon bort men sen tillbaka efter en sekund så log vi båda skitmycket och kolla intresserat och sen försvann jag iväg, det var otroligt "LedsenHjärta"

åååh jag får aldrig sånt me tjejer LedsenHjärta elr så minns ja bara killar Tardig 

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi pissade i båsen bredvid varandra idag. lyssna inte på mig när jag kissar sa jag. det tänker jag visst göra sa en unge, lyssna på mitt kiss nu psssssssss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen stod vi kvar inne på toaletten och gjorde pruttljud fast jag skulle jobba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hänt Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: Aldrig hänt

lol ofta?

Fasiken: åååh jag får aldrig sånt me tjejer  elr så minns ja bara killar

för du e så bög ju :$$$


   
SvaraCitera