Aviseringar
Rensa alla

Att ha "livets hårda skola" som utbildning på facebook


Ämnesstartare

Ja, vad säger ni om det? För mig känns det som att det bara är väldigt skumma personer som har så, oftast utan riktig utbildning och kanske kriminella. Känns mycket "wt", eller vad säger ni?

Mvh Fördomsfulla Geiger


   
Citera

Geigerzähler: Känns mycket "wt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har

Tkr dt säger mkt om mig


   
SvaraCitera

I egenskap av någon som aldrig pluggat något efter gymnasiet tycker jag inte det är några konstigheter, och jag tycker begreppet white trash är lite unket och luktar klassförakt lång väg. Mvh PK. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man e självutbildad liks, lärd utav livets misstag lr ngt


   
SvaraCitera
Exner

Edinburgh:  jag tycker begreppet white trash är lite unket och luktar klassförakt lång väg. Mvh PK. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker snarare det känns medelålders man/kvinna utan gymnasieutbildning som kanske druckit/knarkat för mycket i sina dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh: , och jag tycker begreppet white trash är lite unket och luktar klassförakt lång väg. Mvh PK.

Ah, det är sant, tvekade innan jag skrev det just p.g.a. det. Tror dock att folk förstår att jag ej är sådan, lever liksom på bidrag själv åså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Tycker snarare det känns medelålders man/kvinna utan gymnasieutbildning som kanske druckit/knarkat för mycket i sina dagar.

Ja, lite så, bättre beskrivet än det jag skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner: Edinburgh: jag tycker begreppet white trash är lite unket och luktar klassförakt lång väg. Mvh PK.

Geigerzähler: Ah, det är sant, tvekade innan jag skrev det just p.g.a. det. Tror dock att folk förstår att jag ej är sådan, lever liksom på bidrag själv åså.

Detta var en bättre förklaring:

Geigerzähler: Buddah: Tycker snarare det känns medelålders man/kvinna utan gymnasieutbildning som kanske druckit/knarkat för mycket i sina dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
I egenskap av någon som aldrig pluggat något efter gymnasiet tycker jag inte det är några konstigheter, och jag tycker begreppet white trash är lite unket och luktar klassförakt lång väg. Mvh PK. 

Tycker WT är ett rätt praktiskt ord för att beskriva en vissa sorters personer


   
SvaraCitera

Pluggat på School of Rock ska det ju vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Pluggat på School of Rock ska det ju vara

Nästan lika illa.


   
SvaraCitera
Exner

Geigerzähler:

Detta var en bättre förklaring:

Den kan jag förstå.


   
SvaraCitera
Exner

Bööööörg:

Tycker WT är ett rätt praktiskt ord för att beskriva en vissa sorters personer

Är man väldigt o-trashig har man inget behov av att distansera sig på det sättet.


   
SvaraCitera