Aviseringar
Rensa alla

Att ha samlag?


Ämnesstartare

Jo jag undrade såhär kära ungdomar!

Jag är oskuld men känner att det inte kommer vara så så länge till!

jag har då frågan, eller ja, jag kommer ganska fort när jag runkar och så. och när jag såg en tjej i cam naken kom jag typ på 1 minut...

kommer detta vara när jag har sex med att jag kommer komma på typ 1 minut.. hur kul är det liksom?

det är det som gör att jag inte vågar ha sex, att vara en STOOOR besvikelse för tjejen :S

snälla hjälp mig!


   
Citera

det är vetenskapligt bevisat att om folk som du har sex så kommer kvinnans orgasmer till slut dö ut, ledsen grabben , det är kört för dig.


   
SvaraCitera

Mulbatt:

ag har då frågan, eller ja, jag kommer ganska fort när jag runkar och så. och när jag såg en tjej i cam naken kom jag typ på 1 minut...

Ahahaha. [blush]


   
SvaraCitera

Skämtade bara.

Bry dig inte så mycket etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack för svaren! jag går och tar mitt liv! tjipp tjopp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får träna upp dig för att hålla dig längre helt enkelt.

Ett väldigt lätt sätt är att precis innan du kommer när du runkar, ska du släppa taget och inte göra något på typ 5 sekunder, sen fortsätter du. Håll på så ett par gånger varje gång du runkar så kommer du hålla dig länge!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulbatt:

och när jag såg en tjej i cam naken kom jag typ på 1 minut...

Desperat [rolleyes]


   
SvaraCitera
talrik

luugnt mannen. första gången suger alltid dont worry. att hålla sig är någonting man lär sig. man lär sig att byta ställningar som e mer sköna för henne och mindra sköna för dig och att varva dem så att du får ut så mycket som möjligt ur samlaget.

et tips dock: försök at inte spänna där nere, slappna av som om du skulle pissa. mindre blod strömmar till ollonet och det blir mindre skönt. känner du att du kommer snart slicka henne lite, lr bara låt henne rida dig. d e oftast mindre skönt eftersom inte alla brudar e tillräckligt starka i benen/ duktiga i överlag.

lycka till mannen!

May the Force be with u. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen kommer du att komma snabbt ett par gånger då du inte riktigt är van så är du mer exalterad, då kommer man snabbare.


   
SvaraCitera

Mulbatt:

snälla hjälp mig!

Svårt att hjälpa. Men tycker inte du ska vara rädd för att ha sex av den anledningen.

Vad är det som säger att sexet är över för att du kommit 1 gång?
Fortsätt smeka/förspela kanske tillfredställ henne genom oralsex.
Tillslut så han igång igen och står upp, och den gången så går de ofta att köra längre..

Penetrationssex är inte allt, så känn inte att du gör en tjej besviken genom att komma snabbt. Tillfredsställ henne på alternativa sätt 😉


   
SvaraCitera

Mulbatt:

det är det som gör att jag inte vågar ha sex, att vara en STOOOR besvikelse för tjejen :S

Du kan runka tidigare på dagen så kanske du håller dig längre.
Dock tycke jag som tjej att det är lite smickrande om killen kommer fort. Inte särskilt skönt o inte så mkt sex men som tjej tar man lätt allt personligt. Vad tror du tjejen tänker om du exempelvis inte får den att stå? Men om du runkar innan så kommer du förmodligen inte lika snabbt. (Dock kan det göra att du inte kommer alls och då känner sig tjejen ofta lite misslyckad). Aja oroa dig inte för mkt. Glöm inte att få ut något av det själv också iställlet för att oroa dig för mycket om vad tjejen kommer tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lär dig att hålla inne


   
SvaraCitera
Issen

Finns nog inte många som klarade sig många minuter första gången... här på UM är de väl 99% som klarade sig 30 minuter men ändå.

Jag erkänner lätt... de tog säkert högst nån minut första gång.


   
SvaraCitera
talrik

Issen:

Jag erkänner lätt... de tog säkert högst nån minut första gång.

fuck yah! kom asfort! lyckades dock halvslak få henne att komma. YAY, fortfarande en hemsk upplevelse, uuuuugh. prestationsångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mulbatt:

det är det som gör att jag inte vågar ha sex,

Det är nog eg bara ursäkter du gör för att du är nervös, skit it, ha bara sex istället, jag kom inte särskilt snabbt första gången te.x.


   
SvaraCitera