Aviseringar
Rensa alla

Att ha två "bästisar", går det?


Ämnesstartare

Bästisar är väl inte ett ord vi kallar oss för att vara, men de är mina närmaste vänner.
Min mamma sa till min när jag hade börjat i sexan att det aldrig gick att vara tre kompisar. Jag hade två vänner just då, och det tog slut efter ett halvår. Nu har jag varit vän med mina två andra vänner i två år och jag har märkt nu under sommaren att allt blivit annorlunda. När de två träffas utan mig är de bitchiga som fan. De bryr sig lixom inte. När jag och den andra träffas utan en blir hon as sur. Men det är helt okej för henne att göra det. Jag och den bitchigaste träffas inte ensamma, vet inte varför. De två andra har iaf känt varandra sedan 6 års åldern.
Vad ska jag göra??


   
Citera

Nej, max en kompis per person.


   
SvaraCitera

Skaffa en pojkvän [ops]


   
SvaraCitera

Jag har tre "nära vänner", vi trivs i varandras sällskap och inget kommer att splittra oss om inte döden eller flytt utomlands. [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

Skaffa en pojkvän

Hur ska jag kunna det om jag inte känner någon?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Jag har tre "nära vänner", vi trivs i varandras sällskap och inget kommer att splittra oss om inte döden eller flytt utomlands.

Det säger vi också, men när de är tillsammans vet jag inte


   
SvaraCitera

tjejivärlden:

Hur ska jag kunna det om jag inte känner någon?[sad]

Det finns möjligtvis inte några klasskamrater utav manligt kön?


   
SvaraCitera

Öh... ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

Det finns möjligtvis inte några klasskamrater utav manligt kön?

Ehh, alla i min klass är fula, omogna och de hatar mig, men jag kan väl allt försöka nu till höst [wink]


   
SvaraCitera

tjejivärlden:

Ehh, alla i min klass är fula, omogna och de hatar mig, men jag kan väl allt försöka nu till höst [wink]

Vilken klass går du i om man får fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svullot:

Vilken klass går du i om man får fråga?

ska börja nian. 🙂


   
SvaraCitera
KSENIA

JA, JAG HAR TVÅ BÄSTISAR OCH DET ÄR PERFEKT!!!1


   
SvaraCitera

tjejivärlden:

ska börja nian. 🙂

Å varenda jävel som finns på din skola e antingen ful som pokker elr omogen? Njaa de tror ja inte [bigsmile]


   
SvaraCitera

Med ratt personer inblandade sa kan man vara fler an tva, det tror jag absolut. Men alla ar olika. Finns tjejer (och killar ocksa sakert) som blir osakra och paranoida nar det finns nagon annan att halla koll pa och jamfora sig med ocksa och kan darfor bara behalla en basta van i taget. Kanner du att du inte far ut mer an oro fran relationen tycker jag att du ska se dig om efter andra vanner.


   
SvaraCitera

vad e du typ 14...då e relationerna sådär


   
SvaraCitera