Aviseringar
Rensa alla

att handla frukost på pressbyrån


Ämnesstartare

Nää var med ngn som jag även bjöd kan väl inte ta fram min tattarsida 🙁 var dock redo på att jag skulle ångra detta

men det e lugnt e inte råfattig än o blev mätt o glad. Har oxå en två timmars försenad tåg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... och plankade halva vägenRodnar så d e balanserat nu


   
SvaraCitera
höna

Bättre å köpa på seven eleven. Där får man fräsch god fralla mr mörkt bröd å en färskpressaf juice, yoghurt eller smoothie för 35 pesetas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte massor av frukost på mcdonkadonk innan jobbet en dag och det blev typ 50 spänn. Kanske inte särskilt hälsosamt men väldigt gott och mycket billigare än Pressbyrån.


   
SvaraCitera

Att handla där över huvudtaget är ju världens misstagLedsen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

förstår inte riktigt folk ens tänker på att gå in på pressbyrån för att köpa annat än typ lokaltrafikbiljetter... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man e hungrig 7 på morgonen o har en 5 timmars resa framför sig o ser alla glada går in o handlar där o ser lyckliga ut så påverkas man!!!! 🙁


   
SvaraCitera

Handlar alltid där när jag ska åka tåg............. Ångrar mig jämt
Det är OUNDVIKLIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag med!!! Eller bistron!  Köpte en gng vin där för 250 pga skulle ej hinna t systemet.  Ångzt heh

Tigerdrottningen:
Handlar alltid där när jag ska åka tåg............. Ångrar mig jämt
Det är OUNDVIKLIGT


   
SvaraCitera

kakakaka:
Jag med!!! Eller bistron!  Köpte en gng vin där för 250 pga skulle ej hinna t systemet.  Ångzt heh

Hoppas det var gott vin iallafall..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: ... och plankade halva vägenRodnar så d e balanserat nu

Du är medveten om att det är ett brott enligt svensk lag va? Det räknas som bedrägligt beteende och kan ge upp till 6 månaders fängelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha gör aldrig om misstaget 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

V.J.:

Du är medveten om att det är ett brott enligt svensk lag va? Det räknas som bedrägligt beteende och kan ge upp till 6 månaders fängelse.

Tar gärna straffet


   
SvaraCitera

kakakaka: köpte två kaffekoppar ngn stor macka, en miniyoghurt, en loka och två toblerone

wtf va de frukost för en hel vecka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag blir rik så skall jag sätta sprätt på den svenska ekonomin genom att köpa frukost på Pressbyrån varje dag. 


   
SvaraCitera