Aviseringar
Rensa alla

Att inte bry sig om vad folk tycker


Ämnesstartare

Bryr du dig om vad folk tycker/tänker om dig? Påverkar det dig i ditt liv? Jag har nog haft jobbigast i och med att jag har varit så osäker att jag bryr mig så mycket om vad folk tycker/tänker om mig att de påverkar mitt liv.


   
Citera
Ämnesstartare

Inte särskilt... På både gott och ont!


   
SvaraCitera

bryr mig för mkt / bryr mig inte alls

inget av dome väl bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura

Kunde du inte välja vettigare taggar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Näääääää kör mitt race.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst bryr jag mig, annars vore jag synnerligen socialt defekt, men jag bryr mig relativt mycket mindre än de flesta.


   
SvaraCitera

jag gillar att uppfattas trevlig av min omgivning, men har ganska lätt för att "stänga av" när folk som inte har med mina val att göra, har synpunkter på mitt leverne


   
SvaraCitera

N ä det gör ja ej. Är ju alltid omtyckt ändå sårå

elverpigen:
jag gillar att uppfattas trevlig av min omgivning, men har ganska lätt för att "stänga av" när folk som inte har med mina val att göra, har synpunkter på mitt leverne

Fitt citering


   
SvaraCitera

dvs: om en nära vän säger att denne uppfattar mig negativt/säger att jag skulle dra fördel av att tona ner en viss sida av mig själv, väger det tyngre än om en främling/otrevlig person/etc skulle ge mig samma info


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men det hade varit kul att kunna lyssna på andras tankar, det hade nog hjälpt en del. Söt


   
SvaraCitera

vill leka en lek. hur full e macktorsken heter den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nämen de påverkar ens liv negativt ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I vissa fall bryr jag mig rätt mycket, men skulle inte säga att det påverkar hela mitt liv. Hade jag låtit vad folk tycker styra mig hade jag inte blivit förskollärare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är påverkbar, precis som vilken annan person som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det jag blir mest påverkad är väl mig själv.. jag har alltid haft svårt att acceptera och älska mig själv.


   
SvaraCitera