Aviseringar
Rensa alla

Att komma för fort


Ämnesstartare

Jag är 19 år och har aldrig haft sex. Det har helt enkelt aldrig blivit av. Ett av orosmomenten är att jag säkerligen kommer att komma för fort, kan komma typ efter mindre än 1 minut by hand om jag så vill. Det räcker nog typ med att hon tar i den.....så inget förspel för mig [sad].

Min fråga är dock; hur gör man för att inte komma så fort? Jag kan hålla mig om jag fokuserar (har tränat på det) men man vill ju vara avslappnad när man har sex.


   
Citera
Ämnesetiketter

dra en handtralla precis innan ni sätter igång eller så kan du ju köra med dubbla kondomer för att få mer tryck på kuken vilket gör dig mer tålig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taskmannen:

dra en handtralla precis innan ni sätter igång eller så kan du ju köra med dubbla kondomer för att få mer tryck på kuken vilket gör dig mer tålig [smile]

Hahah du gör verkligen skäl för ditt namn [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shoot:

Min fråga är dock; hur gör man för att inte komma så fort?

Finns väl glidmedel med en gnutta bedövningsmedel i tror jag.

Annars så återstår det ju att träna upp PC-muskeln så du helt enkelt kan korka igen banan när du känner att du är på gång ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, ditt användarnamn är så passande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enkelt. Först kommer du en gång, sen så fortsätter du med sexet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så kan du bli steril?
då kommer det nte att ta en minut för dig [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

eller så kan du bli steril?

Man orgasmerar väl ändå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Man orgasmerar väl ändå?

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är okej ett komma på fyra sekunder första gången [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja somliga upplever ju sina livsproblem just nu, det är tydligt det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Finns väl glidmedel med en gnutta bedövningsmedel i tror jag.

Oh my...

Mawns:

Enkelt. Först kommer du en gång, sen så fortsätter du med sexet.

Ja men är det inte svårt att få upp den igen efter en orgasm? Man tappar ju ialf lusten [sad] ...men det gäller ju så vitt jag vet bara vid onani, vilket är ganska tråkigt iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taskmannen:

dubbla kondomer för att få mer tryck på kuken vilket gör dig mer tålig

^^ bara de inte klämmer till kuken så att blodet inte kommer fram hahaha

EDIT: Vet egentligen inte vad jag väntar mig för mirakelsvar, men att träna genom att runka på orgasm-gräns är väl ett alternativ. Det känns dock kanske lite överseriöst att gå på runk-gympa varje dag [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Annars så återstår det ju att träna upp PC-muskeln så du helt enkelt kan korka igen banan när du känner att du är på gång ;>

Hur gör man det? Är det när man kniper medans man pissar? Jag har helt slutat runka nämligen, så jag kommer oftast sjukt fort när jag har sex, hinner det gå mer en än vecka mellan varje gång så är man så överkåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Först kommer du en gång, sen så fortsätter du med sexet.

Fördel om man är hård också [wink]


   
SvaraCitera