Aviseringar
Rensa alla

Att komma över


Ämnesstartare

Hej, jag måste skriva av mig lite känner jag om något som drabbat mig för ett längre tag sedan men som inte vill släppa taget

Det började med för runt 2 år sedan, träffade en tjej jag blev intresserad av. Det var ömsesidigt enligt henne. Vi hade en trevlig kontakt via internet ett längre tag och träffades endast några enstaka tillfällen. Det blev ganska seriöst och vi var 'på g' ett längre tag. Allt var ju perfekt förutom det faktum att hon var en riktig playertjej. Hon var jättreintresserad sa hon men erkände samtidigt att hon flirtade med andra. Jag hade trots det stort förtroende för henne. Tillslut fick jag nog, och då hon blev tillsammans med någon annan kille blev jag flyförbannad. Förstås.

Bara att glömma och gå vidare såklart! Så är det, inget mer med det. Men då kommer mitt bekymmer;

Jag får sån sjuk ångest av att tänka på henne, fortfarande trots att det var nästan ett år sedan vi träffades sist. Fastän jag accepterar att hon finns där inne i skallen så vill inte ångesten försvinna, det är fixerade fantasitankar som snurrar runt.

Hjälp mig hur glömmer man sådant? Och kan gå vidare?


   
Citera

Gud vad jobbigt 🙁
Hon kanske bara är ett sätt för dig att vara självdestruktiv? Att det kanske liksom inte handlar om henne. Eller så gör det det fast att du bara fixerar över henne för att du typ "aldrig fick henne".


   
SvaraCitera

Jag vet inte. Du kanske till och med kan prata med henne?
Har du någon tjej nu?
Har samma problem och kan tyvärr inte prata med personen i fråga. Så svar på frågorna man bär får man ju inte alltid.


   
SvaraCitera

Du förtjänar bättre.
Försök att fokusera på andra tjejer istället, så kommer det tillslut att klicka om på nytt.

Hon är ju inte den första tjejen du haft känslor för.


   
SvaraCitera

Börja sexa massa slampor/tjejer


   
SvaraCitera

kebu12:

slampor/tjejer

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack ni som svarat 🙂 känns bättre, svarar alla samtidigt nu;
Jag tog kontakt med henne för ett år sedan ungefär, vi träffades 2 ggr kanske och såg på film, lagade lite mat m.m. Det var trevligt men jag gillade det samtidigt inte alls. Visserligen kändes det bättre efteråt. Tror tyvärr inte det blir mycket bättre av att prata, men jag vet inte [shake]

Jag är nog fixerad för att det aldrig blev något, och då börjar jag fantisera vad som kunde hänt om vi gått längre. Trodde vi var tillsammans, det hade hon till och med sagt :S haha vadå jobbig tjej, "nästa gång vi träffas får du mig" etc etc. Nejnej. Men klart jag vill ha något oerhört mycket bättre. Det känns ju inte så sexigt alls med såna tjejer. Men tänker på henne flera gånger per dag, det känns onaturligt på något sätt när det var så länge sedan allt skedde :S

Försöker acceptera och låta tankarna vara, sedan tänka på något annat eller någon annan, det går framåt men långsamt. Hon skrämmer skiten ur mig :S


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

[tired]

"f"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera