Aviseringar
Rensa alla

Att Kroga


Ämnesstartare

Hur går det till?
Hur gör du?
Från början till slut.
Hur är man tuff? Vad går det ut på? Hur har man så kul som möjligt?


   
Citera

man kan dö typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Hur har man så kul som möjligt?

Genom att gå därifrån! Krogen är sjukt överskattad.


   
SvaraCitera

Jag går in, får ångest, går hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går in, köper nåt att dricka pga vill inte vara där nykter
dansar skriker sjunger, dricker mer, dansar skriker sjunger, dricker mer och sen nån gång går jag till mcdonalds [blush]


   
SvaraCitera

Köttmarknad.

Söthästpojke:

man kan dö typ


   
SvaraCitera

Skaffar falskt leg och sen bara 'OwO'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förar hemma går ut på krogen köper drinkar lr öl super har kul dansar träffar nya människor går kanske till olika krogar skrattar e jag hungrig äter jag nått kanske efterfest tar nattbussen hem däckar vaknar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krogade här i Prag igår med ett gäng amerikanare på en krog/klubbrunda 21-04. Reppade Sverige genom att stå med en kamrat i ett hörn de första timmarna och röka och blänga på de högljudda amerikanarna med någon slags blandad avsky och avund för att sedan dansa lite på slutet, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går dit lite småfull redan eftersom jag är snål, fyller på med systembolaget innan. Sitter bland kompisarna och sedan ger jag mig ut och gör konstiga saker.
Tex går fram till random människa och kramar den och är jätteglad "FAN VAD LÄNGESEN DET VAR!!! HUR HAR DU HAFT DET????????" och de spelar med, varför gör människor så?
Och andra ganla saker, men inget elakt. Men jag får nya kompisar. Och ragg, vilka jag ej hånglar med längre.

Vill ej ragga. Men det slutar oftast bra och tröffar många. Allt handlar om attityd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

går fram till random människa och kramar den och är jätteglad "FAN VAD LÄNGESEN DET VAR!!! HUR HAR DU HAFT DET????????" och de spelar med, varför gör människor så?

hahaha ofta


   
SvaraCitera
Lounge

här jag bor nu är det iprincip: supa innan, säga "äh vi drar väll till --- dahhh", finns två nattklubbar.. antingen är ngn av dem död lr så är båda döda (även på lördagar) sedan hälsa på halva klubben pga. gamla klasskamrater och andra HÄRLIGA människor man verkligen ej vill träffa men man råkar bo i samma skithåla, beställa öl, röka, dansa, klaga över hur medelåldern går ner

typ

de stänger klockan två 😛

då går man på ngn efterfest eller går hem o käkar mackor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

varför gör människor så?

dom vill verka socialt kompetenta och kan inte erkänna att du är 1 stranger för dem [blush]


   
SvaraCitera
Exner

Postorderhoran:

Hur går det till?
Hur gör du?
Från början till slut.
Hur är man tuff? Vad går det ut på? Hur har man så kul som möjligt?

Så här:

Förfest med tjejkompisar. Fixar varandra, småskvallrar och blandar drinkar - blir lite salongsberusad.
Går till utestället och hälsar på vakten. Svansar förbi så många som möjligt fram till baren. Ler och småpratar med bartendern, så att du kommer att få bra service. Låter dig bli uppvaktad, men drar vidare när det går för långt. Dansar med tjejkompisar - njuter av uppmärksamhet. Tittar roat på turk som vill juckdansa vid dig, men går därifrån. Låter sig bjudas på efterfest. Är där till hemfärd, alternativt har samlag med det bästa kapet där. Åker sedan hem. Profit.

Inte så.

Man ser sig själv som för bra för utestället och tror det samma om herrarna, tills motsatsen bevisats.

Njuta sin ungdom.

Bra sällskap. Känner att man är till sin fördel. Släpper allt irrelevant. Fokuserar på nuet.


   
SvaraCitera

Jag förfestar. Sen går jag dit. Dricker den billigaste ölen. Dansar. Dricker tills jag nästan blir för full. Går hem till mig med en vän och sover.


   
SvaraCitera