Aviseringar
Rensa alla

att lämna gammalt groll bakom sig


Lounge
Ämnesstartare

vissa dagar plågas jag hela dagar av händelser som har skett i mitt förflutna

när jag har blivit behandlad som skit av vänner, och aldrig fått de att förstå detta

hur lämnar man det? har helt brutit mina band med den staden där jag växte upp, inte ens min familj bor kvar längre

men det lever kvar ibland och plågar mig


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

typ som inatt när jag inte kunde sova, fortsatt idag när jag städar i min ensamhet


   
SvaraCitera

tänker "låt det gå. det är som det är. det kommer aldrig tillbaks"


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
tänker "låt det gå. det är som det är. det kommer aldrig tillbaks"

kan inte riktigt ta till mig att det aldrig kommer tillbaks


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tror att enda sättet att bli av med sånt är att få tillräckligt många positiva minnen för att de dåliga ska försvinna, eller åtminstone inte bara kunna bubbla upp väldigt sällan.


   
SvaraCitera

Är det djupt borde man kanske söka bra hjälp för att hantera det.

Min hjärna har också börjat med sånt.  Gpr runt och dödsångrar saker för 1-2år sen och vill sjunka i ngn grop bara. Är rädd att det här kommer byggas på. Fckk


   
SvaraCitera

Lounge:

kan inte riktigt ta till mig att det aldrig kommer tillbaks

det gör det inte. inte samma saker. levde bara i det förflutna men orkade inte mer så lever i någonting annat. det går aldrig att ändra. det r som det är.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kukoxo: Är det djupt borde man kanske söka bra hjälp för att hantera det.

jo borde kanske ta upp det med min psykolog!!

kukoxo: Min hjärna har också börjat med sånt. Gpr runt och dödsångrar saker för 1-2år sen och vill sjunka i ngn grop bara. Är rädd att det här kommer byggas på. Fckk

Ledsen

det är verkligen jättejobbigt. har en bok i hyllan som kanske borde läsas: sluta älta och grubbla


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ditt bästa jag: det gör det inte. inte samma saker. levde bara i det förflutna men orkade inte mer så lever i någonting annat. det går aldrig att ändra. det r som det är.

du har så rätt med att det aldrig går att ändra, borde komma till insikt om det


   
SvaraCitera

Lounge:

du har så rätt med att det aldrig går att ändra, borde komma till insikt om det

mm men är kanske inte det lättaste om det sårat en väldigt mycket. 


   
SvaraCitera

Lounge:

jo borde kanske ta upp det med min psykolog!!

Ledsen

det är verkligen jättejobbigt. har en bok i hyllan som kanske borde läsas: sluta älta och grubbla

Borde läsa medan det är nytt och fräscht


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ditt bästa jag: mm men är kanske inte det lättaste om det sårat en väldigt mycket.

ja det har det verkligen gjort

those assholes


   
SvaraCitera

Kan också känna lite så om det gäller folk jag bryr mig om eller om jag känner att jag betett mig obefogat illa men gjort är gjort och det är ju sådant som händer in lajf


   
SvaraCitera

Lounge:

ja det har det verkligen gjort

those assholes

låt inte deras idioti identifiera dig. det blir bättre. låt det gå.


   
SvaraCitera

tänker ibland på hur folk brukade mobba  en mullig tjej i min klass när jag var runt 8-9 år. jag var med ibland men det kändes jättefel. jag sade nog inget direkt men jag var med i den där klungan. uh.


   
SvaraCitera