Aviseringar
Rensa alla

Att leka med specialeffekter


Ämnesstartare

Att leka med specialeffekter är kul!

Är det några fler på um som jag delar det intresset med, har du i så fall något att visa upp! 🙂

Mitt senaste klipp: 


   
Citera
Ämnesetiketter

Städa ditt rum pojk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:
Städa ditt rum pojk.

Haha, njae. Inte nu, inte så här dags 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var inte specialeffektarna som var läskiga 

det var väntan på att nåt oväntat skulle hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
det var inte specialeffektarna som var läskiga 

det var väntan på att nåt oväntat skulle hända

Haha, men då var det ett typ av sätt att bygga upp spänning på. Men det skulle inte vara läskigt. Jag provar mig fram för att se vad jag har möjlighet att göra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hela sängen ser ut som en specialeffektMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Hela sängen ser ut som en specialeffektMycket glad

Det är en Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer action tack

smällar, dunder, blixtar och eld

bomberrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
mer action tack

smällar, dunder, blixtar och eld

bomberrr

Jag antecknar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Jag antecknar det.

Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Den enda specialeffekten jag skulle vilja lära mig just nu är som i Sabrina tonårshäxan! Alltså att peka med fingret och antingen ha en glitter-trace eller något som skjuter ut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Den enda specialeffekten jag skulle vilja lära mig just nu är som i Sabrina tonårshäxan! Alltså att peka med fingret och antingen ha en glitter-trace eller något som skjuter ut. 

Det är relativt lätt om du har funktioner i ett redigeringsprogram som stödjer det 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Tjohej:

Det är relativt lätt om du har funktioner i ett redigeringsprogram som stödjer det 🙂

Vet ju inte vad det är för funktioner. Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

Men det finns massor med grejer som jag skulle vilja göra egentligen, speciellt när jag kollar på vissa youtubare och ser att vi har samma mjukvara och ändå fattar jag inte hur personen i fråga gör vissa grejer. Som säkert är SUPERSIMPLA bara jag skulle ta mig mer än fem minuter och pröva mig fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Vet ju inte vad det är för funktioner. Rodnar

Aha, då blir det ju lite svårare. Haha. Jag vet inte alls vad du kör med program, men med mitt kan man för den effekten du vill ha använda sig av partiklar 🙂

time:
Men det finns massor med grejer som jag skulle vilja göra egentligen, speciellt när jag kollar på vissa youtubare och ser att vi har samma mjukvara och ändå fattar jag inte hur personen i fråga gör vissa grejer. Som säkert är SUPERSIMPLA bara jag skulle ta mig mer än fem minuter och pröva mig fram.

Du kan ju titta på tutorials, som kan komma till hjälp? 🙂


   
SvaraCitera