Aviseringar
Rensa alla

Att ringa sjukvårdsupplysningen


Ämnesstartare

Alltså, är jag den enda som ringer sjukvårdsupplysningen för minsta lilla? Och när de sedan säger "allt är okej, du behöver inte oroa dig" så blir jag jätteskeptisk? Jag är det. De verkar så lugna. Och okunniga. Hm.

Jag vet inte. Är en skeptisk varelse. LITAR NI PÅ SJUKVÅRDSUPPLYSNINGEN?


   
Citera
Ämnesstartare

har ringt typ en gång.

men känner igen mig i det skeptiska! är allmänt skeptisk mot läkarvården i sverige.


   
SvaraCitera
höna

har aldrig ringt hahah. mamma brukar va mer rädd än mig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni tjejer är alltid så hypokondriska asso[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ringt en gång men då behövde jag lite info om lite mediciner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ni tjejer är alltid så hypokondriska asso

Mäh [sad] läskigt ju. När man själv är panikslagen över nåt och tanten i luren låter onaturligt lugn och bara skakar bort det!!!

Som en gång när tanten insisterade på att jag var gravid och jag sa NEJ och vetu va NÄÄ JAG VAR INTE GRAVID. Kolla, de kan ha fel. [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha inser mer och mer att min nya avatar passar utmärkt till oron som präglar denna fina tråd [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En jag umgicks med förut ringde några gånger åt mig när jag hade fitt- och astmabesvär. Kunde typ ej prata själv så han fick prata åt mig, var snällt. Men skulle inte ringa om det inte var för att konsultera om vård behövs eller ej. Vill inte besvära dem i onödan. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

fitt- och astmabesvär.

Hur hänger fittan ihop med astmabesvär? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RINGER VÄL IBLAND, DE ÄR SCHYSSTA JÄVLAR, SLUTA MISSTRO DEM VAFAN JÄVLA HYPOKONDRIKER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

Hur hänger fittan ihop med astmabesvär?

Var skilda gånger men hängde nästan ihop pga var typ astmabesvär i några dagar (kunde inte hålla någon mat i magen och fick hostslemattacker - fick ångest pga det och personen jag var med) och dagen efter det blev bättre med astman så fick jag extrema smärtor i underlivet som visade sig vara cysta [cool] Love it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Var skilda gånger men hängde nästan ihop pga var typ astmabesvär i några dagar (kunde inte hålla någon mat i magen och fick hostslemattacker - fick ångest pga det och personen jag var med) och dagen efter det blev bättre med astman så fick jag extrema smärtor i underlivet som visade sig vara cysta Love it.

Men gu [surprised][surprised][surprised] löste sig hoppas jag????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

löste sig hoppas jag????

Det löste sig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Det löste sig.

Skönt [y] <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig ringt, klarat mig prima ändå


   
SvaraCitera