Aviseringar
Rensa alla

Att rösta ned svar i frågetrådar


Ämnesstartare

röstar upp bra svar och röstar ner svar jag finner idiotiska, sen spelar det ingen roll vem som skrivit inlägget.


   
SvaraCitera
reben

isola:

Menar alltså om du du röstar ned beroende på vem användaren är.

är ju d jag menar, indirekt röstar jag ju ner pga vem användaren är då jag är jätteomogen o om jag inte gillar ngn så tkr jag allt den skriver e dumt o så? så vissa användare röstar jag ju typ alltid ner isf ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ibland är det jättebra svar som blir nedröstade. Detta beror ju på användaren som skrivit det och det är ju synd.

Händer mig helat tiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Däremot är jag mer kritisk i läsandet när det är vissa personer som skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är jävligt märkligt att man valde att gå den vägen när vi var flera redan från början när idéen lanserades som sa att röstningssystemet skulle bli missbrukat och ineffektivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej

Å andra sidan brukar de användare ogillar vara ganska konsekventa i sin idioti


   
SvaraCitera
Draug

isola: Nej

bryr mig egentligen inte vem som skrivit skiten från början,röstar på dom svarsalternativ som känns minst idiotiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej

Person spelar endast roll när svaret ifråga signalerar gravt bristfällig självinsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja ofta

Kul


   
SvaraCitera
mynona

isola: Nej

upptäckte pga denna tråd att jag faktiskt inte brukar göra det så jag är tydligen bättre än jag trodde. jag röstar oftare ned både bra och dåliga svar när de ges av personer jag tvärtom gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ag röstar oftare ned både bra och dåliga svar när de ges av personer jag tvärtom gillar

haha vrf?


   
SvaraCitera
mynona

isola:

haha vrf?

en akt av balans för att kompensera att jag annars alltid är snäll mot dem kanske 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ibland

Rodnar

Eller så röstar jag ner allas för att sedan rösta upp mitt eget svar med alla mina 20+ fejkkonton RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det sistnämnda var ett skämt, om det inte framgick. Har aldrig fått 20 plus likes 


   
SvaraCitera