Aviseringar
Rensa alla

att rösta upp eller ner på en person med känslor


Lounge
Ämnesstartare

överstående*


   
SvaraCitera

Ja det är mobbing så egentligen bryter tråden mot reglerna. 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

jag tackar för alla fina kommentarer och jag vet som sagt att det finns personer som ej sympatiserar med detta. men tråden fokuserar mer på fenomenet i stort.. då människor kan få 100 komplimanger och ändå ta åt sig av den enda negativa


   
SvaraCitera

mrman:

Eller så tar man bort funktionen att rösta ner och bara kan rösta upp. 

antar att nedåtröstningen har med att vissa förslag kan vara jävligt dåliga

typ om någon säger att denne har problem med finnar och en andra person då skriver att den första personen nog har aids


   
SvaraCitera

trådens placering va fel öht


   
SvaraCitera

Lounge: läs min övergånde kommentar

Tycker inte det är anledning nog. Jag är inte emot skönhetstävlingar, popularitetstävlingar eller liknande heller. Det är synd om idioter sårar sådana som dig (som absolut inte förtjänar det) men jag tycker inte det är grund nog för att bannlysa en viss typ av trådar.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

antar att nedåtröstningen har med att vissa förslag kan vara jävligt dåliga

typ om någon säger att denne har problem med finnar och en andra person då skriver att den första personen nog har aids

Ja men då får man rösta på alla bra inlägg så hamnar dom mindre relevanta svaren ändå längst ner. 


   
SvaraCitera
höna

Håller helt med


   
SvaraCitera

mrman:

Ja men då får man rösta på alla bra inlägg så hamnar dom mindre relevanta svaren ändå längst ner. 

ser inte problemet med nedröstning så länge man inte röstar om personer.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ser inte problemet med nedröstning så länge man inte röstar om personer.

Isf får man nog göra speciella regler för trådtypen då det är svårt att avgöra vad som är mobbing och inte annars. 


   
SvaraCitera

tycker inte tråden i sig är dum, tycker det är dumt att umare RÖSTAR NER ANDRA MÄNNISKOR. sprider negativitet. människor (i synnerhet iom att de flesta ändå är 18+) borde veta bättre. tycker det är bra attdu gör den här tråden och belyser problemet, för det är ett problem. 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nachac: Tycker inte det är anledning nog. Jag är inte emot skönhetstävlingar, popularitetstävlingar eller liknande heller. Det är synd om idioter sårar sådana som dig (som absolut inte förtjänar det) men jag tycker inte det är grund nog för att bannlysa en viss typ av trådar.

Att tråden har en sådan STOR potential att såra en människa (som inte ens valt att vara öppen för kritik) tycker jag är anledning nog. Men vi har väll olika åsikter.


   
SvaraCitera

mrman:

Isf får man nog göra speciella regler för trådtypen då det är svårt att avgöra vad som är mobbing och inte annars. 

hur menar du nu


   
SvaraCitera

Håller med. Frågetrådarna är INTE till för att utvärdera andra medlemmar, och den är nu raderad. Beklagar att den hann vara uppe såpass länge och orsaka tråkigheter.

Ska se till att reglerna blir tydligare både för er och för moderatorerna.


   
SvaraCitera

elverpigen:

hur menar du nu

Att man inte får skapa en tråd som den lounge inte gillade. 


   
SvaraCitera